ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!
Μ’ αυτή την τροπολογία η ισονομία και η δικαιοσύνη διαστρεβλώνονται τελείως.
Το ξέρουν οι συνάδελφοί μας μόνιμοι γενικοί δάσκαλοι, οι μαθητές μας, οι γονείς τους, οι Σύλλογοι και τα Σωματεία ακόμη και η ίδια η ΔΟΕ.
Μόνο η κατ’ επίφαση αριστερή κυβέρνηση αποφάσισε να στερήσει το δικαίωμα για δημόσια και δωρεάν παιδεία οδηγώντας τα Πανεπιστήμιά μας (Μακεδονίας και Θεσσαλίας) σταδιακά σε κλείσιμο. Άραγε, θα ακολουθήσουν κι άλλα; Τα μαθηματικά είναι αμείλικτα: Οι απόφοιτοί μας κάθε χρόνο είναι περίπου 200, ενώ οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τριπλάσιοι, τετραπλάσιοι, πενταπλάσιοι και αυξάνονται. Είμαστε λίγοι ως αριθμοί και ως ψήφοι.
Η κατ’ επίφαση αριστερή κυβέρνηση, ουσιαστικά καταργεί το βασικό πτυχίο μας και εξωθεί τους εκπαιδευτικούς με βασικό τίτλο σπουδών σε ένα διαρκές κυνήγι απόκτησης επιπλέον ακαδημαϊκών προσόντων.
Ποια η αξία του βασικού πτυχίου (κάθε αδιόριστου εκπαιδευτικού), όταν η τροπολογία ανοίγει τον “ασκό του Αιόλου”, για να κάνουμε μεταπτυχιακά – διδακτορικά με σκοπό το διορισμό; Δηλαδή, να πληρώνουν όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα για απόκτηση επιπλέον προσόντων, προκειμένου να διοριστούν;
Μόνο στους πίνακες Ε.Α.Ε. υποβαθμίζεται το βασικό πτυχίο μας και παύει να κατοχυρώνει επαγγελματικό δικαίωμα! Σε όλους τους πίνακες αναπληρωτών προτάσσεται το βασικό πτυχίο και η προϋπηρεσία.
Μοριοδοτείται μόνο ως προσόν! ένα πτυχίο 4ετούς φοίτησης!
Πρώτη φορά θα συμβεί το εξής παράλογο: Σ’ ένα μη κορεσμένο επάγγελμα οι κάτοχοι του βασικού πτυχίου να έχουν πρόβλημα επαγγελματικής αποκατάστασης! Και αν χωρούν όλοι στην Ειδική Αγωγή, να χωρέσουν με πρόταξη, όμως, του βασικού πτυχίου Ε.Α.Ε.
Οι συνάδελφοι αναπληρωτές δάσκαλοι με μεταπτυχιακά - διδακτορικά πρέπει να έπονται. Ανήκουν σε άλλο κλάδο. Όταν γίνουν μόνιμοι διορισμοί θα μπορούν, άλλωστε, και σύμφωνα με το νόμο, να πάρουν μετάθεση ή απόσπαση σε θέσεις Ε.Α.Ε., αν το επιθυμούν.
Άραγε στον πίνακα γενικής αγωγής και στο όνομα της ισονομίας και της δικαιοσύνης, γιατί δεν μοριοδοτείται το βασικό πτυχίο και τα επιπλέον προσόντα;
1. Ζητούμε την απόσυρση της τροπολογίας και τη διεξαγωγή ενός ουσιαστικού διαλόγου και όχι προσχηματικών διαβουλεύσεων για την ειδική εκπαίδευση.
2. Λέμε όχι στην κατάργηση των βασικών τίτλων σπουδών μας!
3. Ζητούμε την κατάργηση του άρθρου 48 του Ν.4415/2016 (τροπολογία Αυγούστου), που δίνει δικαίωμα άμεσου διορισμού, απόσπασης ή συμπλήρωσης ωραρίου -σε δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης- συναδέλφων εκπαιδευτικών χωρίς καν σπουδές στην ΕΑΕ, πλήττοντας καίρια τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.
4. Ζητούμε μαζικούς και μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή και στην Εκπαίδευση.
Είμαι 14 χρόνια αναπληρώτρια Ε.Α.Ε., Π.Ε. 71, μέλος του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Έχω δουλέψει 3 χρόνια στο πλαίσιο της Παράλληλης Στήριξης και 11 σε Τμήμα Ένταξης, δομές της γενικής εκπαίδευσης. Άραγε, γιατί δεν μπορώ να μπω στον πίνακα της γενικής αγωγής στο όνομα της ισονομίας, της δικαιοσύνης και της ενιαίας εκπαίδευσης; Απάντηση: Ποια ενιαία εκπαίδευση, ποια ισονομία, ποια δικαιοσύνη; Όλα γίνονται για την ψηφοθηρία.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ! Μ’ αυτή την τροπολογία η ισονομία και η δικαιοσύνη διαστρεβλώνονται τελείως. Το ξέρουν οι συνάδελφοί μας μόνιμοι γενικοί δάσκαλοι, οι μαθητές μας, οι γονείς τους, οι Σύλλογοι και τα Σωματεία ακόμη και η ίδια η ΔΟΕ. Μόνο η κατ’ επίφαση αριστερή κυβέρνηση αποφάσισε να στερήσει το δικαίωμα για δημόσια και δωρεάν παιδεία οδηγώντας τα Πανεπιστήμιά μας (Μακεδονίας και Θεσσαλίας) σταδιακά σε κλείσιμο. Άραγε, θα ακολουθήσουν κι άλλα; Τα μαθηματικά είναι αμείλικτα: Οι απόφοιτοί μας κάθε χρόνο είναι περίπου 200, ενώ οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τριπλάσιοι, τετραπλάσιοι, πενταπλάσιοι και αυξάνονται. Είμαστε λίγοι ως αριθμοί και ως ψήφοι. Η κατ’ επίφαση αριστερή κυβέρνηση, ουσιαστικά καταργεί το βασικό πτυχίο μας και εξωθεί τους εκπαιδευτικούς με βασικό τίτλο σπουδών σε ένα διαρκές κυνήγι απόκτησης επιπλέον ακαδημαϊκών προσόντων. Ποια η αξία του βασικού πτυχίου (κάθε αδιόριστου εκπαιδευτικού), όταν η τροπολογία ανοίγει τον “ασκό του Αιόλου”, για να κάνουμε μεταπτυχιακά – διδακτορικά με σκοπό το διορισμό; Δηλαδή, να πληρώνουν όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα για απόκτηση επιπλέον προσόντων, προκειμένου να διοριστούν; Μόνο στους πίνακες Ε.Α.Ε. υποβαθμίζεται το βασικό πτυχίο μας και παύει να κατοχυρώνει επαγγελματικό δικαίωμα! Σε όλους τους πίνακες αναπληρωτών προτάσσεται το βασικό πτυχίο και η προϋπηρεσία. Μοριοδοτείται μόνο ως προσόν! ένα πτυχίο 4ετούς φοίτησης! Πρώτη φορά θα συμβεί το εξής παράλογο: Σ’ ένα μη κορεσμένο επάγγελμα οι κάτοχοι του βασικού πτυχίου να έχουν πρόβλημα επαγγελματικής αποκατάστασης! Και αν χωρούν όλοι στην Ειδική Αγωγή, να χωρέσουν με πρόταξη, όμως, του βασικού πτυχίου Ε.Α.Ε. Οι συνάδελφοι αναπληρωτές δάσκαλοι με μεταπτυχιακά - διδακτορικά πρέπει να έπονται. Ανήκουν σε άλλο κλάδο. Όταν γίνουν μόνιμοι διορισμοί θα μπορούν, άλλωστε, και σύμφωνα με το νόμο, να πάρουν μετάθεση ή απόσπαση σε θέσεις Ε.Α.Ε., αν το επιθυμούν. Άραγε στον πίνακα γενικής αγωγής και στο όνομα της ισονομίας και της δικαιοσύνης, γιατί δεν μοριοδοτείται το βασικό πτυχίο και τα επιπλέον προσόντα; 1. Ζητούμε την απόσυρση της τροπολογίας και τη διεξαγωγή ενός ουσιαστικού διαλόγου και όχι προσχηματικών διαβουλεύσεων για την ειδική εκπαίδευση. 2. Λέμε όχι στην κατάργηση των βασικών τίτλων σπουδών μας! 3. Ζητούμε την κατάργηση του άρθρου 48 του Ν.4415/2016 (τροπολογία Αυγούστου), που δίνει δικαίωμα άμεσου διορισμού, απόσπασης ή συμπλήρωσης ωραρίου -σε δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης- συναδέλφων εκπαιδευτικών χωρίς καν σπουδές στην ΕΑΕ, πλήττοντας καίρια τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών. 4. Ζητούμε μαζικούς και μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή και στην Εκπαίδευση. Είμαι 14 χρόνια αναπληρώτρια Ε.Α.Ε., Π.Ε. 71, μέλος του Σ.Α.Τ.Ε.Α. Έχω δουλέψει 3 χρόνια στο πλαίσιο της Παράλληλης Στήριξης και 11 σε Τμήμα Ένταξης, δομές της γενικής εκπαίδευσης. Άραγε, γιατί δεν μπορώ να μπω στον πίνακα της γενικής αγωγής στο όνομα της ισονομίας, της δικαιοσύνης και της ενιαίας εκπαίδευσης; Απάντηση: Ποια ενιαία εκπαίδευση, ποια ισονομία, ποια δικαιοσύνη; Όλα γίνονται για την ψηφοθηρία.