ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ!
ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ!
Όταν εμείς οι Ειδικοί Παιδαγωγοί (ΠΕ 71) ξεκινήσαμε την πορεία μας στο Πανεπιστήμιο, αρχίσαμε να διαμορφώνουμε έναν τρόπο σκέψης πολύ διαφορετικό από τους συναδέλφους γενικής αγωγής. Η διδασκαλία μας πάντα εμβαθύνει στο μαθητή, ενώ των συναδέλφων γενικής στοχεύει στη μαζική διδασκαλία. Είχαμε την ευκαιρία σε 55 μαθήματα συν την Πρακτική Άσκηση 2 εξαμήνων να γνωρίσουμε ΚΑΘΕ είδος αναπηρίας, να μάθουμε πώς να διδάσκουμε τους μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, πώς να λαμβάνουμε υπόψη στη διδασκαλία μας τα προβλήματα λόγου και γλώσσας (4 μαθήματα), πώς να υποστηρίζουμε συμβουλευτικά τις οικογένειές τους (3 μαθήματα) και πώς να διδάσκουμε μαθητές με αισθητηριακές, κινητικές η/και πολλαπλές αναπηρίες. Θεωρώ αδύνατο το ότι ένας δάσκαλος με ένα μεταπτυχιακό ΧΑΜΗΛΗΣ ποιότητας μπορεί να αλλάξει τον τρόπο σκέψης του και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις, καθώς γνωρίζω τα προγράμματα μαθημάτων των ΠΜΣ του εγγύς εξωτερικού.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ! ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ! Όταν εμείς οι Ειδικοί Παιδαγωγοί (ΠΕ 71) ξεκινήσαμε την πορεία μας στο Πανεπιστήμιο, αρχίσαμε να διαμορφώνουμε έναν τρόπο σκέψης πολύ διαφορετικό από τους συναδέλφους γενικής αγωγής. Η διδασκαλία μας πάντα εμβαθύνει στο μαθητή, ενώ των συναδέλφων γενικής στοχεύει στη μαζική διδασκαλία. Είχαμε την ευκαιρία σε 55 μαθήματα συν την Πρακτική Άσκηση 2 εξαμήνων να γνωρίσουμε ΚΑΘΕ είδος αναπηρίας, να μάθουμε πώς να διδάσκουμε τους μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, πώς να λαμβάνουμε υπόψη στη διδασκαλία μας τα προβλήματα λόγου και γλώσσας (4 μαθήματα), πώς να υποστηρίζουμε συμβουλευτικά τις οικογένειές τους (3 μαθήματα) και πώς να διδάσκουμε μαθητές με αισθητηριακές, κινητικές η/και πολλαπλές αναπηρίες. Θεωρώ αδύνατο το ότι ένας δάσκαλος με ένα μεταπτυχιακό ΧΑΜΗΛΗΣ ποιότητας μπορεί να αλλάξει τον τρόπο σκέψης του και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις, καθώς γνωρίζω τα προγράμματα μαθημάτων των ΠΜΣ του εγγύς εξωτερικού.