• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 2 Απριλίου 2017, 14:26

    Θεωρώ δίκαιο τον τρόπο μοριοδότησης των κριτηρίων, καθώς υπάρχει πλέον μια ισονομία απέναντι σε όλους τους εκπαιδευτικούς με ειδίκευση στην ειδική αγωγή και τηρείται μια λογική μοριοδότηση των προσόντων τους με υπεροχή μεν του βασικού πτυχίου ειδικής αγωγής, αλλά με παράλληλη μοριοδότηση των μεταπτυχιακών και της προϋπηρεσίας. Αυτός ο τρόπος μοριοδότησης αποκαθιστά την αδικία που υπήρχε τόσα χρόνια, καθώς εκπαιδευτικοί ΠΕ70 με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή κάθε χρόνο βρίσκονταν όλο και πιο κάτω στους πίνακες, καθώς αν και κρινόταν ότι είναι κατάλληλοι για να διδάξουν στην ειδική αγωγή προσωρινά, ξαφνικά κρίνονταν "ακατάλληλοι", καθώς έμπαιναν μπροστά τους συνέχεια νέοι απόφοιτοι χωρίς την ίδια εργασιακή εμπειρία, με συνέπεια να κινδυνεύουν αν και χρόνια κάλυπταν τα κενά στην ειδική αγωγή και θεωρούνταν επαρκείς, ξαφνικά να μην εργάζονται ή να αναγκάζονται να φεύγουν όλο και πιο μακριά από τον τόπο τους, γεμίζοντάς τους όλο και μεγαλύτερη ανασφάλεια και ματαιώνοντας το έργο που και εκείνοι ισάξια προσέφεραν.Άλλωστε σε όλες τις χώρες του εξωτερικού δάσκαλοι με εξιδίκευση στην ειδική αγωγή και εμπειρία στις σχολικές τάξης, καταλαμβάνουν θέσεις ειδικής αγωγής. Ωστόσο, θεωρώ λίγο υπερβολική τη μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων και ιδίως τις υποπεριπτώσεις δ και ε που αφορούν τον αριθμό των ανήλικων τέκνων, καθώς η απόκτηση οικογένειας είναι προσωπική επιλογή του καθενός. Οι συνάδελφοι με τα ίδια ακαδημαϊκά προσόντα και προϋπηρεσία με αυτούς που εργάζονται ως αναπληρωτές σε όλη την Ελλάδα εδώ και χρόνια, αφήνοντας συχνά στην άκρη και μην μπορώντας να προγραμματίσουν την προσωπική τους ζωή, νομίζω ότι αδικούνται με την τόσο υψηλή μοριοδότηση των κοινωνικών αυτών κριτηρίων.Ενώ έχουν δώσει έμφαση στην εργασία τους τόσα χρόνια με στόχο ένα καλύτερο μέλλον, θα αναγκαστούν να εργάζονται για πολλοστή φορά όλο και πιο μακριά από τον τόπο τους, γεγονός που ενισχύει την εξαθλίωσή τους, λόγω της έλλειψης διορισμών, της αβεβαιότητας και της αστάθειας που επικρατεί στον κλάδο.