Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών2. Ποια είναι για εσάς τα σημαντικότερα κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα επιμόρφωσης;Σχόλιο του χρήστη Νότα | 9 Ιουνίου 2010, 08:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οπωσδήποτε η εκπαιδευτική άδεια. Δεδομένου όμως ότι δεν χορηγούνται από φέτος εκπαιδευτικές άδειες αυτή η πρόταση πέφτει στο κενό (εκτός εαν δοθούν άδειες χωρίς την επιπλέον αμοιβή που προβλέπεται για αυτές). Άρα σε συνδυασμό με τη μορφή επιμόρφωσης μια ρεαλιστική πρόταση θα ήταν η μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών και η ενσωμάτωση των μαθημάτων κατά τις πρωινές ώρες. Το μεγαλύτερο κίνητρο όμως θα ήταν η στήριξη του εκπαιδευτικού και όχι η αντιμέτώπισή του ως μοχλού. Στο "πρώτα ο μαθητής" θα πρέπει να προστεθεί και ο μαχόμενος εκπαιδευτικός, που παραγκωνισμένος και κλεισμένος στη σχολική αίθουσα αλλοτριώνεται, νιώθοντας πως το αντικείμενο της εργασίας του δεν τον αφορά. Ας κάνουμε επιτέλους κάτι και για τον εκπαιδευτικό που τελικά από αυτόν θα περάσει το όποιο εγχείρημα αλλαγής. Αν η επιχειρούμενη αλλάγή δεν γίνει κατανοητή από τα ίδια τα υποκείμενα θα πέσει στο κενό. Και η κατανόηση της αλλάγής γίνεται με επιτευκτικά κίνητρα, αίσθημα ασφάλειας και προοπτικής.