ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
1)Απο που και ως που οι 71 διαλεξαν εξαρχής ειδική αγωγή επειδη την αγαπουσαν;; Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν έπιασαν τις βάσεις για γενική αγωγή για αυτό πήγαν εκει.
Ολοι οι 71 διαλεξαν ειδικη επειδη αγαπουσαν τα παιδια ενω οι 70.50 ειμαστε καιροσκοποι και νοιαζομαστε μονο για τα λεφτα.;;;Αποκλειεται δηλαδη να υπαρχουν 71 που επελεξαν την ειδικη επειδη ηξεραν οτι θα δουλεψουν ή 70.50 που αγαπουν να δουλευουν και στις ειδικες δομες.
2)Εμείς είμαστε δασκαλοι κ εργαζόμαστε σαν δάσκαλοι στην ειδική αγωγή της πρωτοβαθμιας. Και το πρώτο βασικό πτυχίο και το μεταπτυχιακό μας είναι παιδαγωγική. Η εκπαιδευση ειναι μια και ενιαια!!!! Το Βιβλίο που διδάσκεται στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων απο το Πανεπιστημιακο Καθηγητή της Ειδικης Αγωγής.. αυτό διδασκει: την συμπερίληψη, την συνεκπαίδευση ... την αλλαγή ρόλων δασκάλου γενικής και ειδικής αγωγής... Η παράλληλη στήριξη είναι συνεκπαίδευση καθώς γίνεται εναλλαγή ρόλων δασκάλου γενικής και ειδικής αγωγής. Επομένως ένας δάσκαλος που εργάζεται στη παράλληλη στήριξη θα πρέπει να έχει γνώσεις γενικής αγωγής. Τίθεται λοιπόν το ερώτημα : Μήπως οι πε71 δεν είναι οι κατάλληλοι για παράλληλη στήριξη αλλά οι πε70.50 είναι οι πλέον καταλληλότεροι έχοντας γνώσεις και γενικής και ειδικής αγωγής ως απόφοιτοι Π.Τ.Δ.Ε. με εξειδίκευση στην ΕΑΕ ;; Το να εργάζεται σαν δάσκαλος παράλληλης στήριξης προϋποθέτει την κατάκτηση και των δύο αντικειμένων και της γενικής και της ειδικής αγωγής. Μην τα βλέπουμε όλα μονόπλευρα. Πώς λοιπόν οι πε71 θα σταθούν ως δάσκαλοι γενικής όταν θα κληθούν να αναλάβουν να παραδώσουν μάθημα μέσα στη τάξη;; Γιατί λοιπόν να θεωρούνται ικανότεροι στη παράλληλη στήριξη και να προτάσσονται τόσο καιρό από τους πε7050;;;
3)εξαιρετική επιστολή!!!αποκαθιστά την αλήθεια με γεγονότα!!!!επιτέλους αποκαθίσταται η αδικία σε βάρος ΠΕ 60.50 κ 70.50 που βίωσαν με την κατάπτυστη υπουργική Λοβέρδου επί 3 συνεχή έτη, η οποία μεροληπτούσε και καταπατούσε τον ισχύοντα νόμο!!!!!να κατατεθέι άμεσα η τροπολογία!
4)Στηρίζουμε τη τροπολογία!! Ντροπή στους πε71 που επιμένουν να προτάσσονται. Απαξιώνουν συνεχώς μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές.Είναι δυνατόν να υποστηρίζουν ότι δεν μάθαμε τίποτα από τα μεταπτυχιακά και τα αγοράσαμε;; Θέλω να επισημάνω ότι τα μεταπτυχιακά δεν συγκρίνονται με ένα προπτυχιακό. Προσωπικά επειδή έκανα μεταπτυχιακό(της Κύπρου) εκπονούσα διαρκώς εργασίες πολύ απαιτητικές ακόμα και ερευνητικές. Κάθε εβδομάδα είχαμε εργασίες και δραστηριότητες τις οποίες έπρεπε να παραδώσουμε σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο. Επίσης στις εργασίες μας υπήρχε σύστημα λογοκλοπής επομένως δεν τίθεται θέμα αντιγραφής.Εκτός από τις εργασίες δίναμε και γραπτές εξετάσεις. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είναι απαράδεκτο οι πε71 να απαξιώνουν με τόση ευκολία μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Όλα τα μεταπτυχιακά(είτε είναι της Κύπρου, είτε της Ιταλίας, είτε της Ελλάδας κ.λ.π.) δεν μπορούν να συγκριθούν σε απαιτήσεις με ένα προπτυχιακό στο οποίο συνήθως γίνεται απλή αποστήθιση θεωριών μόνο σε περιόδους εξεταστικής!! Οι 7050 δεν απαξιώνουμε το
πτυχίο των πε71 σε αντίθεση με αυτούς που απαξιώνουν τις μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές. Για αυτό το λόγο και ζητήσαμε ισοτιμία και όχι πρόταξη!! Αντίθετα οι πε71 είναι κάθετοι ως προς τη πρόταξη!! ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ! ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
5)Θέλω να εκφράσω το προβληματισμό μου για τους πε71 οι οποίοι είναι κάθετοι και απόλυτοι ως προς τη πρόταξη!! Εμείς δεν ζητήσαμε τίποτα παραπάνω από την ισοτιμία! Είναι απαράδεκτο να κάνουν επίκληση στο συναίσθημα φορώντας μπλουζάκια με την επιγραφή «αόρατος εκπαιδευτικός» και να ισχυρίζονται ότι μόνο αυτοί αγαπούν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.Είναι άδικο να υποστηρίζονται τέτοιες προκαταλειμμένες απόψεις. Σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλοί πε70.50 που είναι πραγματικά ευαισθητοποιημένοι και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στην ειδική αγωγή. Οι πε71 έχουν πραγματικά τελείως αντισυναδελφική συμπεριφορά και είναι πολύ κρίμα για το χώρο της παιδείας. Επίσης πως είναι δυνατόν να ισχυρίζονται ότι με το νέο νόμο θα βγουν στην ανεργία ενώ γνωρίζουν πολύ καλά πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει αφού ο νέος νόμος προτείνει ισοτιμία και όχι πρόταξη των πε70.50;;; Επίσης θέλω να εκφράσω την αγανάκτησή μου για την αντιμετώπιση που έχουμε οι 70.50 στο χώρο της εργασίας από τους πε71 αυτες τις
μέρες της διαβούλευσης.Μας επιτίθενται συνέχεια για το θέμα της ισοτιμίας και είναι εντελώς κάθετοι ως προς τη πρόταξή τους.
ΖΗΤΑΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ! ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
6)Στηρίζουμε την ισοτιμία των πε70.50 με πε71 που είναι και η πιο δίκαιη απόφαση για όλους. Θέλω να εκφράσω τον προβληματισμό μου ως προς τους απόφοιτους του ΠΑΜΑΚ οι οποίοι έχουν το θράσος να απαξιώνουν μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές όταν οι ίδιοι δεν έχουν καν παιδαγωγική επάρκεια.
Πρόκειται για το λεγόμενο τμήμα εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής. Στο δεύτερο έτος παίρνουν κατεύθυνση ειδικής αγωγής. Αναρωτιέμαι από αυτό το τμήμα αποφοιτούν παιδαγωγοί ΠΕ71 , Εκπαιδευτικοί Ενηλίκων ΠΕ72 ή Κοινωνιολόγοι ΠΕ10;;;
ΕΠΙΣΗΣ:
1)Πως γίνεται δυο εργαζόμενοι που απασχολούνται ακριβώς στο ίδιο αντικείμενο και με τον ίδιο εργοδότη να απολαμβάνουν διαφορετικά δικαιώματα"
2)Η ειδική αγωγή βρίσκεται και στα γενικά σχολεία όπου απαιτείται γνώση αναλυτικών προγραμμάτων τα οποια οι ΠΕ 70 κατέχουν
3)3000 μόνιμοι ΠΕ 70/60 στήριξαν και στηρίζουν την ειδική αγωγή" οι καθηγητές των σχολών ειδικής είναι γενικής αγωγής οι σχολικοί σύμβουλοι επίσης όλοι οι προϊσταμένοι της εκπαίδευσης επίσης
4)εμείς δεν ζητούμε τον αφανισμό των ΠΕ 71 και 61 αλλά να μπει τέλος στην άνιση μεταχείριση αυτοί προσπαθούν να μας εξοντώσουν
5)Απαράδεκτη ΥΑ Λοβέρδου κλπ πχ "Η υπογραφή της ΥΑ θα επαναφέρει φέρει την ομαλότητα στις σχέσεις μεταξύ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εαε κάτι οποίο είχε διαταραχτεί με τις νομοθετικές ρυθμίσεις για την εαε των προηγούμενων πολιτικών ηγεσιών"
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ 1)Απο που και ως που οι 71 διαλεξαν εξαρχής ειδική αγωγή επειδη την αγαπουσαν;; Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν έπιασαν τις βάσεις για γενική αγωγή για αυτό πήγαν εκει. Ολοι οι 71 διαλεξαν ειδικη επειδη αγαπουσαν τα παιδια ενω οι 70.50 ειμαστε καιροσκοποι και νοιαζομαστε μονο για τα λεφτα.;;;Αποκλειεται δηλαδη να υπαρχουν 71 που επελεξαν την ειδικη επειδη ηξεραν οτι θα δουλεψουν ή 70.50 που αγαπουν να δουλευουν και στις ειδικες δομες. 2)Εμείς είμαστε δασκαλοι κ εργαζόμαστε σαν δάσκαλοι στην ειδική αγωγή της πρωτοβαθμιας. Και το πρώτο βασικό πτυχίο και το μεταπτυχιακό μας είναι παιδαγωγική. Η εκπαιδευση ειναι μια και ενιαια!!!! Το Βιβλίο που διδάσκεται στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων απο το Πανεπιστημιακο Καθηγητή της Ειδικης Αγωγής.. αυτό διδασκει: την συμπερίληψη, την συνεκπαίδευση ... την αλλαγή ρόλων δασκάλου γενικής και ειδικής αγωγής... Η παράλληλη στήριξη είναι συνεκπαίδευση καθώς γίνεται εναλλαγή ρόλων δασκάλου γενικής και ειδικής αγωγής. Επομένως ένας δάσκαλος που εργάζεται στη παράλληλη στήριξη θα πρέπει να έχει γνώσεις γενικής αγωγής. Τίθεται λοιπόν το ερώτημα : Μήπως οι πε71 δεν είναι οι κατάλληλοι για παράλληλη στήριξη αλλά οι πε70.50 είναι οι πλέον καταλληλότεροι έχοντας γνώσεις και γενικής και ειδικής αγωγής ως απόφοιτοι Π.Τ.Δ.Ε. με εξειδίκευση στην ΕΑΕ ;; Το να εργάζεται σαν δάσκαλος παράλληλης στήριξης προϋποθέτει την κατάκτηση και των δύο αντικειμένων και της γενικής και της ειδικής αγωγής. Μην τα βλέπουμε όλα μονόπλευρα. Πώς λοιπόν οι πε71 θα σταθούν ως δάσκαλοι γενικής όταν θα κληθούν να αναλάβουν να παραδώσουν μάθημα μέσα στη τάξη;; Γιατί λοιπόν να θεωρούνται ικανότεροι στη παράλληλη στήριξη και να προτάσσονται τόσο καιρό από τους πε7050;;; 3)εξαιρετική επιστολή!!!αποκαθιστά την αλήθεια με γεγονότα!!!!επιτέλους αποκαθίσταται η αδικία σε βάρος ΠΕ 60.50 κ 70.50 που βίωσαν με την κατάπτυστη υπουργική Λοβέρδου επί 3 συνεχή έτη, η οποία μεροληπτούσε και καταπατούσε τον ισχύοντα νόμο!!!!!να κατατεθέι άμεσα η τροπολογία! 4)Στηρίζουμε τη τροπολογία!! Ντροπή στους πε71 που επιμένουν να προτάσσονται. Απαξιώνουν συνεχώς μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές.Είναι δυνατόν να υποστηρίζουν ότι δεν μάθαμε τίποτα από τα μεταπτυχιακά και τα αγοράσαμε;; Θέλω να επισημάνω ότι τα μεταπτυχιακά δεν συγκρίνονται με ένα προπτυχιακό. Προσωπικά επειδή έκανα μεταπτυχιακό(της Κύπρου) εκπονούσα διαρκώς εργασίες πολύ απαιτητικές ακόμα και ερευνητικές. Κάθε εβδομάδα είχαμε εργασίες και δραστηριότητες τις οποίες έπρεπε να παραδώσουμε σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο. Επίσης στις εργασίες μας υπήρχε σύστημα λογοκλοπής επομένως δεν τίθεται θέμα αντιγραφής.Εκτός από τις εργασίες δίναμε και γραπτές εξετάσεις. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είναι απαράδεκτο οι πε71 να απαξιώνουν με τόση ευκολία μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Όλα τα μεταπτυχιακά(είτε είναι της Κύπρου, είτε της Ιταλίας, είτε της Ελλάδας κ.λ.π.) δεν μπορούν να συγκριθούν σε απαιτήσεις με ένα προπτυχιακό στο οποίο συνήθως γίνεται απλή αποστήθιση θεωριών μόνο σε περιόδους εξεταστικής!! Οι 7050 δεν απαξιώνουμε το πτυχίο των πε71 σε αντίθεση με αυτούς που απαξιώνουν τις μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές. Για αυτό το λόγο και ζητήσαμε ισοτιμία και όχι πρόταξη!! Αντίθετα οι πε71 είναι κάθετοι ως προς τη πρόταξη!! ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ! ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 5)Θέλω να εκφράσω το προβληματισμό μου για τους πε71 οι οποίοι είναι κάθετοι και απόλυτοι ως προς τη πρόταξη!! Εμείς δεν ζητήσαμε τίποτα παραπάνω από την ισοτιμία! Είναι απαράδεκτο να κάνουν επίκληση στο συναίσθημα φορώντας μπλουζάκια με την επιγραφή «αόρατος εκπαιδευτικός» και να ισχυρίζονται ότι μόνο αυτοί αγαπούν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.Είναι άδικο να υποστηρίζονται τέτοιες προκαταλειμμένες απόψεις. Σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλοί πε70.50 που είναι πραγματικά ευαισθητοποιημένοι και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στην ειδική αγωγή. Οι πε71 έχουν πραγματικά τελείως αντισυναδελφική συμπεριφορά και είναι πολύ κρίμα για το χώρο της παιδείας. Επίσης πως είναι δυνατόν να ισχυρίζονται ότι με το νέο νόμο θα βγουν στην ανεργία ενώ γνωρίζουν πολύ καλά πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει αφού ο νέος νόμος προτείνει ισοτιμία και όχι πρόταξη των πε70.50;;; Επίσης θέλω να εκφράσω την αγανάκτησή μου για την αντιμετώπιση που έχουμε οι 70.50 στο χώρο της εργασίας από τους πε71 αυτες τις μέρες της διαβούλευσης.Μας επιτίθενται συνέχεια για το θέμα της ισοτιμίας και είναι εντελώς κάθετοι ως προς τη πρόταξή τους. ΖΗΤΑΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ! ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 6)Στηρίζουμε την ισοτιμία των πε70.50 με πε71 που είναι και η πιο δίκαιη απόφαση για όλους. Θέλω να εκφράσω τον προβληματισμό μου ως προς τους απόφοιτους του ΠΑΜΑΚ οι οποίοι έχουν το θράσος να απαξιώνουν μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές όταν οι ίδιοι δεν έχουν καν παιδαγωγική επάρκεια. Πρόκειται για το λεγόμενο τμήμα εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής. Στο δεύτερο έτος παίρνουν κατεύθυνση ειδικής αγωγής. Αναρωτιέμαι από αυτό το τμήμα αποφοιτούν παιδαγωγοί ΠΕ71 , Εκπαιδευτικοί Ενηλίκων ΠΕ72 ή Κοινωνιολόγοι ΠΕ10;;; ΕΠΙΣΗΣ: 1)Πως γίνεται δυο εργαζόμενοι που απασχολούνται ακριβώς στο ίδιο αντικείμενο και με τον ίδιο εργοδότη να απολαμβάνουν διαφορετικά δικαιώματα" 2)Η ειδική αγωγή βρίσκεται και στα γενικά σχολεία όπου απαιτείται γνώση αναλυτικών προγραμμάτων τα οποια οι ΠΕ 70 κατέχουν 3)3000 μόνιμοι ΠΕ 70/60 στήριξαν και στηρίζουν την ειδική αγωγή" οι καθηγητές των σχολών ειδικής είναι γενικής αγωγής οι σχολικοί σύμβουλοι επίσης όλοι οι προϊσταμένοι της εκπαίδευσης επίσης 4)εμείς δεν ζητούμε τον αφανισμό των ΠΕ 71 και 61 αλλά να μπει τέλος στην άνιση μεταχείριση αυτοί προσπαθούν να μας εξοντώσουν 5)Απαράδεκτη ΥΑ Λοβέρδου κλπ πχ "Η υπογραφή της ΥΑ θα επαναφέρει φέρει την ομαλότητα στις σχέσεις μεταξύ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εαε κάτι οποίο είχε διαταραχτεί με τις νομοθετικές ρυθμίσεις για την εαε των προηγούμενων πολιτικών ηγεσιών"