• Σχόλιο του χρήστη 'Αννα Μ.' | 2 Απριλίου 2017, 15:43

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ κ. Γαβρόγλου, Ευχαριστούμε θερμά, αλλά ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΟΡΙΑ. Είναι απαξίωση ΟΛΩΝ: των εαυτών μας ως επιστημόνων, των μαθητών, των γονέων και του αναπηρικού κινήματος. Θέλουμε ΙΣΟΝΟΜΙΑ. Μια λέξη που -δυστυχώς- την επικαλεστήκατε πολλές φορές στην τοποθέτηση σας στη Βουλή στις 29/3, για να δικαιολογήσετε αυτή την “έκτακτη” διάταξη. Ισονομία σημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί είναι ίσοι ενώπιον του νόμου. Άρα, είναι ίσοι ενώπιον της νομοθεσίας που αφορά στη Στελέχωση της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Πού βρίσκεται, λοιπόν, η Ισονομία: - όταν ένας συνάδελφός μας δάσκαλος ή νηπιαγωγός ή καθηγητής που (καλώς) έχει μεταπτυχιακές σπουδές στην ΕΑΕ μοριοδοτείται για αυτό το μεταπτυχιακό μόνο για τη Στελέχωση της ΕΑΕ και όχι για τη Στελέχωση της Γενικής Αγωγής; Πρόκειται για το ίδιο φυσικό πρόσωπο με τον ίδιο τίτλο σπουδών. - όταν ένας συνάδελφός μας δάσκαλος ή νηπιαγωγός με βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή δεν μοριοδοτείται ούτε για το μεταπτυχιακό του στην Ειδική Αγωγή, ούτε για κάποιον άλλον μεταπτυχιακό του τίτλο στην Εκπαίδευση ή στην Παιδαγωγική; Ταυτόχρονα, κανένας τίτλος δεν του παρέχει το δικαίωμα να στελεχώσει τη Γενική Εκπαίδευση. - στη Γενική Εκπαίδευση οι πίνακες διοριστέων συγκροτούνται με βάση τον βασικό τίτλο σπουδών. Όμως, με τη ρύθμιση του Ν.4415/2016, άρθρο 48, στον πίνακα διοριστέων στην ΕΑΕ δικαίωμα –πλέον- άμεσου διορισμού διαθέτουν και οι συνάδελφοι χωρίς βασικό τίτλο σπουδών (με διδακτορικές/ μεταπτυχιακές σπουδές) ή χωρίς καν σπουδές στην ΕΑΕ (μόνο 5ετή προϋπηρεσία). - κάθε απόφοιτος παιδαγωγικού τμήματος (δημοτικής εκπαίδευσης, προσχολικής ηλικίας) ή καθηγητικής σχολής εντάσσεται σε έναν πίνακα αναπληρωτών που συγκροτείται με βάση το πτυχίο, την επιτυχία στον ΑΣΕΠ και την προϋπηρεσία. Αυτό δεν ισχύει, όμως, για τον απόφοιτο των τμημάτων ειδικής αγωγής. Δεν τηρούνται ίσα μέτρα, ίσα σταθμά. Η συζήτηση για Ισονομία δεν ευσταθεί, όταν η ίδια η Υπουργική Απόφαση που έχει αναρτηθεί στη Διαύγεια, παρουσιάζει την εξής εισαγωγή (η υπογράμμιση δική μας): “Με το παρόν σχέδιο ρυθμίζονται θέματα προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και καθορίζονται διαφοροποιήσεις από τα ισχύοντα για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών στη γενική εκπαίδευση λόγω των ιδιαιτέρων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση”. Ποιες είναι αυτές οι “ιδιαίτερες συνθήκες” που δεν προβλέπουν το ίδιο νομοθετικό πλαίσιο στη Στελέχωση της Ειδικής και Γενικής Εκπαίδευσης; Γιατί η εκπαίδευση δεν είναι ενιαία σε αυτό το ζήτημα; Τι αποτελέσματα παράγουν αυτές οι “ιδιαίτερες συνθήκες” και το καθεστώς “εξαίρεσης” στο οποίο βρίσκεται η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση όσον αφορά στη Στελέχωση σε όλα τα επίπεδα; Αναλογιστείτε τον παιδαγωγικό αντίκτυπο στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πώς τηρείτε τη δέσμευση για τη διαρκή αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, όταν προβλέπεται η εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ακόμη και από εκπαιδευτικούς χωρίς σπουδές στην ΕΑΕ; Με τέτοιου είδους Υ.Α. επιλέγετε να θέσετε σε δεδομένη εργασιακή “ομηρία” τους αποφοίτους δημόσιων πανεπιστημιακών τμημάτων. Πώς δικαιολογείτε τη στάση σας στους φοιτητές και στις οικογένειες τους; Έχετε αναλογιστεί ότι η Υ.Α. προωθεί περαιτέρω την εμπορευματοποίηση της ΕΑΕ στο όνομα της εργασιακής επισφάλειας των συμβασιούχων εκπαιδευτικών;