Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών4. Τι άλλο θα θέλατε να προσθέσετε σχετικά με το επιμορφωτικό πρόγραμμα;Σχόλιο του χρήστη Νότα Σιακοβέλη | 9 Ιουνίου 2010, 10:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επιμόρφωση είναι μια συνεχής διαδικασία και όχι περιστασιακή και υποστηρικτική των επιχειρούμενων αλλαγών και μεταρρυθμίσεων. Έτσι εκείνο που πρέπει να αποκομίσει ο εκπαιδευτικός είναι η αλλαγή στάσεων και η συνειδητοποίηση ότι η επιμόρφωση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επαγγελματικής του ανάπτυξης. Η κουλτούρα συνεργασίας, εξέλιξης, αυτοπραγμάτωσης θα πρέπει συμπεριλαμβάνεται στους βασικούς στόχους του όποιου προγράμματος. Επομένως θα υπάρξει ανάγκη ώστε να αποκτηθούν γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις ώστε οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να διοργανώνουν και να συμμετέχουν σε προγράμματα ενδοσχολικής επιμόρφωσης με βάση τις δικές τους ανάγκες και τις ανάγκες της σχολικής μονάδας τους. Τα αποτελέσματα της επιμόρφωσης πρέπει να γυρίσουν στο σχολείο να το ενδυναμώσουν και να το αυτοπροσδιορίσουν. Όσον αφορά τις Ν.Τ., χρειάζεται διαρκής επικαιροποίηση των γνώσεων και όχι άπαξ επιμόρφωση. Παρατηρούμενες συμπεριφορές είναι: τα φοβικά σύνδρομα απέναντι στις ΤΠΕ, η πιστοποίηση χωρίς ουσιαστική ικανότητα και γνώση και τέλος ο επαρχιωτισμός στη χρήση τους (εντυπωσιασμός, πρόταξη του μέσου και όχι του περιεχομένου, μπαρόκ σενάρια με φορτωμένα λογισμικά παρουσίασης,σαν να πρόκειται για παιδική χαρά). Η επιμόρφωση Β΄επιπέδου έχει μέχρι ώρας χαμηλή συμμετοχή και αυτό πρέπει να προβληματίσει και να συσχετιστεί με τα κίνητρα και τη διοργάνωση. Προγράμματα εκμάθησης και πιστοποίησης της αγγλικής για τους εκπαιδευτικούς μπορούν να έχουν θετική συμβολή.