Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Panayotis Canellopoulos | 9 Ιουνίου 2010, 12:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η καθε μορφής παιδαγωγική διαδικασία , πρωτοβάθμια η δευτεροβάθμια κλπ πρέπει να εχει 3 σημεία αναφοράς 1. Τον επαναπροσδιορισμό του εκπαιδευτικού στόχου 2.Την αντικειμενική αξιολόγηση εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων 3. Την απόδοση του παραγόμενου έργου στην αγορά και την κοινωνια Κατά συνέπεια, καθε επιμορφωτική διαδικασία που δεν υπόκειται στα ανωτέρω αξιώματα ειναι αναπόφευκτο να ειναι περιττή σπάταλη χρόνου και φαιάς ουσίας μιας ήδη χρεοκοπημένης οικονομίας, χωρίς σαφείς αναπτυξιακούς προσανατολισμούς. Μοιραία λοιπόν η εξ αποστάσεως επιμόρφωση, χωρίς να ειναι το απόλυτο ζητούμενο για την διόρθωση πορειας μιας παρεκκλίνουσας και ελλειμματικής παιδείας , συρικνωνει απλά το χάσμα ανάμεσα στην αγορά εργασίας και στην διδασκόμενη ύλη με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.