Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Τάσος Κλάδης | 26 Νοεμβρίου 2009, 00:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν θέλουμε να δοθεί οριστικό τέλος στη σημερινή τραγική κατάσταση που: 1. Διορίζονται εκπαιδευτικοί στα 45 τους (έχοντας χάσει το μεγαλύτερο τμήμα της παραγωγικής τους ζωής) 2. Διορίζονται σαν εκπαιδευτικοί επιστήμονες που δεν κατάφεραν να κάνουν κάτι άλλο στον επαγγελματικό κλάδο τους 3. Διορίζονται σαν εκπαιδευτικοί άτομα που ΔΕΝ έχουν κάνει ούτε ένα παιδαγωγικό μάθημα στη ζωή τους, κ.λ.π. πρέπει: 1. Στο Πανεπιστήμιο (στις σχολές Φιλολόγων, Μαθηματικών, Φυσικών, Χηικών κ.λ.π.) θα υπάρχει από το 2ο έτος κατεύθυνση εκπαιδευτικού Β'θμιας εκπαίδευσης. Τα κοινά (βλ. παιδαγωγικά μαθήματα) θα προσφέρονται από νεοσυσταθέν Τμήμα Εκπαιδευτικών Β'θμιας εκπαίδευσης. 2. Οι φοιτητές των κατευθύνσεων εκπαιδευτικού Β'θμιας εκπαίδευσης θα επιλέγονται με αυστηρά επιστημονικά (βαθμοί πρώτου έτους) και ψυχολογικά κριτήρια (επιτέλους θέλω να ξέρω ότι αυτός που διδάσκει το παιδί μου είναι ψυχολογικά ικανός και ασφαλής). 3. Ο αριθμός των φοιτητών αυτών για κάθε κλάδο θα καλύπτει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των ερχόμενων ετών έτσι ώστε να διορίζονται ΑΜΕΣΩΣ. Τέλος οι παπούδες νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί. 4. ΜΟΝΟ οι απόφοιτοι αυτοί θα μπορούν να διδάξουν σε Γυμνάσια - Λύκεια. Επιτέλους θέλω να ξέρω ότι αυτός που διδάσκει το παιδί μου α) το έχει επιλέξει σαν κύριά του απασχόληση και δεν είναι απλά ένας αποτυχημένος που δεν είχε τι άλλο να κάνει. β) είναι κατάλληλα εκπαιδευμένος και γ) είναι νέος (νέα) με κέφι και προοπτική. Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα.