Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών6. Τι θα μας προτείνατε, προκειμένου να βελτιώσουμε τη διαδικασία της διαβούλευσης;Σχόλιο του χρήστη Panayotis Canellopoulos | 9 Ιουνίου 2010, 12:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κάθε μορφής διαβούλευση αποκτά αξία, εφόσον εκπληρούνται οι απαράβατοι όροι καθε μορφής, αμφίδρομης επικοινωνιας ! Όταν καποιος μιλάει στο τηλέφωνο με καποιον , δεν ειναι το ίδιο με το να βλέπει τον συνομιλητή του στην τηλεόραση ! Η παιδεία ποτέ δεν γίνεται παραγωγική, στηριζόμενη στο παράδειγμα, αλλά κυρίως στο λάθος ! Αυτό σημαινει ότι η διαβούλευση πρέπει να πάρει την μορφή ψηφοφορίας σε ένα περιβάλλον φορουμ όπου θα συζητούνται τα θέματα με περιορισμένο χρόνο για να γίνονται οι απαραίτητες ζυμώσεις ιδεών και θέσεων πριν περάσουν στην τελική ψηφοφορία.