Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών2. Ποια είναι για εσάς τα σημαντικότερα κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα επιμόρφωσης;Σχόλιο του χρήστη Panayotis Canellopoulos | 9 Ιουνίου 2010, 13:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Νομίζω πως κανένας δημόσιος υπάλληλος στην Ελλαδα σήμερα, δεν μπορεί να μην αισθάνεται ανησυχία για το μέλλον του , αισθανόμενος το βάρος της ευθύνης που επωμίζεται για την χρεωκοπία της οικονομίας και το δυσβάσταχτο δημόσιο ελλειμα . Κατά συνέπεια, θα απεκλεια παντελώς καθε μορφής οικονομικό κίνητρο, πέραν φυσικά αυτού που προσδιόρισε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θόδωρος Πάγκαλος, ότι η μονιμότητα μιας θέσης καταργείται αυτόματα, όταν παύει να υπάρχει ! Ήδη στην Γαλλία έχουν καταργηθεί χιλιάδες θέσεις εργασίας στο δημόσιο και η επικείμενη απελευθέρωση της ανωτάτης ιδιωτικής παιδείας στην Ελλαδα , δεν αφήνει κανένα περιθώριο για εφησυχασμούς ! Θα έλεγα ότι το σημαντικότερο κίνητρο για καθε άνθρωπο που θέλει να αισθάνεται ασφάλεια στην δουλια του , ειναι να μπορεί να την κάνει καλύτερα ! Έχοντας προτείνει αλλού την κατάρτιση εθνικού προγράμματος εκπαιδευτικής ύλης μέσω υπολογιστή και τον εξοπλισμό των σχολείων με μηχανές αυτοδιδαχης , θα αποτελούσε ένα σοβαρό κίνητρο για καθε εκπαιδευτικό να ξαναβρεί τον ρόλο του παιδαγωγού βοηθώντας το άτομο να κοινωνικοποιηθεί στην σχολική τάξη , αλλάζοντας ριζικά το σημερινό στάτους του επαγγέλματος και φυσικά ανακουφίζοντας τους απο την επιφόρτιση της αξιολόγησης , θα βελτιώσει άμεσα τις σχέσεις τους με τα παιδιά, τους γονείς και αυτο θα ειναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσαν να περιμένουν .