• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 26 Νοεμβρίου 2009, 00:24

    Η ενιαία φιλοσοφία που πρέπει να διακρίνει το σύστημα προσλήψεων στην Δημόσια Εκπαίδευση πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκεται υπό τον έλεγχο μιας αξιοκρατικής Αρχής, και αυτή δεν μπορεί να είναι άλλη, υπό τις παρούσες συνθήκες, από το ΑΣΕΠ. Το σύστημα προσλήψεων μέσω γραπτού διαγωνισμού, σε οποιαδήποτε χρονικά διαστήματα κι αν διεξάγεται, έχει μειονεκτήματα περισσότερα από πλεονεκτήματα. Προτείνεται το σύστημα μοριοδότησης που ισχύει σε όλες τις άλλες προσλήψεις υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ: Με σειρά προτεραιότητας, με τους όρους που έχουν προσδιοριστεί από το άλλο υπό διαβούλευση Νομοσχέδιο, προβλέποντας ποσοστό θέσεων με και χωρίς προϋπηρεσία και με αυξημένη μοριοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων των υποψηφίων. Η προϋπηρεσία που θα λογίζεται πρέπει να είναι οποιαδήποτε συναφής, εννοώντας και αυτήν από άλλα Υπουργεία (ΟΑΕΔ, Υγείας, Τουρισμού, Γεωργίας) και, υπό προϋποθέσεις, και η ιδιωτική (φροντιστήρια), όπως συμβαίνει και σε όλες τις προκηρύξεις θέσεων με σειρά προτεραιότητας. Η επιμόρφωση των νεοδιόριστων πρέπει να είναι καθ’όλη την διάρκεια της δόκιμης περιόδου που διανύουν και με όλες τις μορφές που υπάρχουν και με την διευκόλυνση τους εκ μέρους της υπηρεσίας. Άλλως, δεν θα έχει δικαίωμα το Υπουργείο να απαιτήσει αξιολόγηση: Επί ποίας παραμέτρου: της ανοχής, της παραγωγής, του βέλτιστου ή της μη δημιουργίας προβλημάτων; Στο παραπάνω σκεπτικό, πρέπει να τροποποιηθεί ο Δ/Υ Κώδικας του 2007, που απαγόρευε την λήψη εκπαιδευτικής για μεταπτυχιακές σπουδές από δόκιμους εκπαιδευτικούς, και να επανέλθει ο προηγούμενος, που το επέτρεπε.