Απαράδεκτη τροπολογία!
Το γεγονός πως πολλοί δάσκαλοι γενικής παιδείας κάνανε μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή προκειμένου να βολευτούν σε θέσεις εργασίας γιατί αλλιώς δε θα έβρισκαν ποτέ δουλειά, σε καμιά περίπτωση δεν τους καθιστά ικανούς να διδάξουν παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες! Δύο χρόνια παρακολούθησης μαθημάτων επί πληρωμή και κάποιες εργασίας δεν τους εφοδιάζουν με τα απαραίτητα προσόντα ώστε να καθίστανται κατάλληλοι να διδάξουν αυτά τα παιδιά. Αν θεωρούσαν και οι ίδιοι τον εαυτό τους ικανό, θα είχαν προσπαθήσει να μπουν στα δύο τμήματα ειδικής αγωγής στο Βόλο και στη Θεσσαλονίκη εξαρχής. Δε θα αρκούνταν σε ένα πληρωμένο μεταπτυχιακό προκειμένου να βρουν μια δουλειά ακόμα και αν δεν ξέρουν να την κάνουν ή ακόμα χειρότερα δεν το επιθυμούν και συμβιβάζονται με αυτή ώστε να βολευτούν. Και αυτό φυσικά είναι εις βάρος τόσο των ειδικών παιδαγωγών όσο και των ίδιων των παιδιών!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΛΟΙ.
Απαράδεκτη τροπολογία! Το γεγονός πως πολλοί δάσκαλοι γενικής παιδείας κάνανε μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή προκειμένου να βολευτούν σε θέσεις εργασίας γιατί αλλιώς δε θα έβρισκαν ποτέ δουλειά, σε καμιά περίπτωση δεν τους καθιστά ικανούς να διδάξουν παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες! Δύο χρόνια παρακολούθησης μαθημάτων επί πληρωμή και κάποιες εργασίας δεν τους εφοδιάζουν με τα απαραίτητα προσόντα ώστε να καθίστανται κατάλληλοι να διδάξουν αυτά τα παιδιά. Αν θεωρούσαν και οι ίδιοι τον εαυτό τους ικανό, θα είχαν προσπαθήσει να μπουν στα δύο τμήματα ειδικής αγωγής στο Βόλο και στη Θεσσαλονίκη εξαρχής. Δε θα αρκούνταν σε ένα πληρωμένο μεταπτυχιακό προκειμένου να βρουν μια δουλειά ακόμα και αν δεν ξέρουν να την κάνουν ή ακόμα χειρότερα δεν το επιθυμούν και συμβιβάζονται με αυτή ώστε να βολευτούν. Και αυτό φυσικά είναι εις βάρος τόσο των ειδικών παιδαγωγών όσο και των ίδιων των παιδιών! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΛΟΙ.