ΑΜΕΣΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ!
Ωστόσο υπάρχουν ορισμένες παρατηρήσεις.
Πώς γίνεται το υπουργείο να δέχεται να μπαίνουν σε ένα πίνακα κάτοχοι διδακτορικού/μεταπτυχιακού και κάτοχοι ενός σεμιναρίου 400 ωρών με μεγάλη προυπηρεσία; Από πότε το σεμινάριο θεωρείται προσόν διορισμού όπως το μεταπτυχιακό/διδακτορικό; Κατά την άποψή μας θα πρέπει οι κάτοχοι σεμιναρίου να μεταβούν στον επικουρικό πίνακα και στον κύριο να είναι μόνο οι κάτοχοι μεταπτυχιακού/διδακτορικού.
Γιατί να αλλάξει η μοριοδότηση της προυπηρεσίας από 0.25 σε 0.20 για άλλη μια φορά; Θα πρέπει να μείνει σταθερή η μοριοδότηση(στο 0.20) ώστε να έχουμε μια άποψη για την σειρά μας στον πίνακα και να μην αλλάψει ριζικά ο πίνακας.
ΑΜΕΣΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ! Ωστόσο υπάρχουν ορισμένες παρατηρήσεις. Πώς γίνεται το υπουργείο να δέχεται να μπαίνουν σε ένα πίνακα κάτοχοι διδακτορικού/μεταπτυχιακού και κάτοχοι ενός σεμιναρίου 400 ωρών με μεγάλη προυπηρεσία; Από πότε το σεμινάριο θεωρείται προσόν διορισμού όπως το μεταπτυχιακό/διδακτορικό; Κατά την άποψή μας θα πρέπει οι κάτοχοι σεμιναρίου να μεταβούν στον επικουρικό πίνακα και στον κύριο να είναι μόνο οι κάτοχοι μεταπτυχιακού/διδακτορικού. Γιατί να αλλάξει η μοριοδότηση της προυπηρεσίας από 0.25 σε 0.20 για άλλη μια φορά; Θα πρέπει να μείνει σταθερή η μοριοδότηση(στο 0.20) ώστε να έχουμε μια άποψη για την σειρά μας στον πίνακα και να μην αλλάψει ριζικά ο πίνακας.