Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Κ . (Καθηγητής Ειδικής Φυσικής Αγωγής - Προπονητής Ατόμων με Αναπηρία) | 2 Απριλίου 2017, 17:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ντροπή και μόνο ντροπή γι' αυτή την τροπολογία που σχεδόν προτάσσει τους εκπαιδευτικούς με κοινωνικά κριτήρια έναντι εκπαιδευτικών με διδακτορικά και μεταπτυχιακά. Αλήθεια, αυτή την εκπαίδευση θέλει το Υπουργείο για τις Σ.Μ.Ε.Α.; Από πότε μια αναπηρία αποτελεί κριτήριο καταλληλότητας για να διδαξει κανείς σε τάξη παιδιών με ιδιαιτερότητες όταν ο ίδιος δε μπορεί να προστατέψει τον εαυτό του μέσα στην τάξη! Κάποτε, σε μια συνάντηση με το Διευθυντή Ειδικής Αγωγής στο Υπουργείο, ειπώθηκε ότι "είναι πολιτική βούληση να προταθούν στον πίνακα αναπληρωτών εκπαιδευτικών τα άτομα με αναπηρία!" Σε ποια βιβλιογρφία ή σε ποιο εκπαιδευτικό σύστημα του εξωτερικού υποστηρίζεται η πρόσληψη ανειδίκευτων εκπαιδευτικών με αναπηρία για να διδάσκουν και να εκπαιδεύουν μαθητές με αναπηρία; Απο πότε η γονιμότητα ειναι κριτήριο για να διδάξει κάποιος;! Χαλαρώστε λοιπον στο Υπουργείο και αφήστε την μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων όπως έχει! Αν θέλετε ένταξη τον ατόμων με αναπηρία στο κοινωνικό σύνολο, διορίστε τους στην γενική εκπαίδευση! Αφήστε την εκπαίδευση των μαθητών με ιδιαίτερες ικανότητες στα χέρια εξειδικευμένων εκπαιδευτικών!