Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ | 9 Ιουνίου 2010, 15:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν μου είναι ξεκαθαρισμένο σε τι είδους επιμόρφωση θα ήθελε να υποβάλλει το υπουργείο παιδείας τον εκπαιδευτικό.Τι πιστεύει το υπουργείο οτι δεν πάει καλά με τον Έλληνα εκπαιδευτικό?Έχει διαπιστωθεί έλλειψη γνώσεων? Μήπως παιδαγωγική ανεπάρκεια? Άγνοια ίσως στις νέες τεχνολογίες? Η πρόσληψή μας μέσω ΑΣΕΠ δεν τεκμηριώνει-σε θεωρητικό επίπεδο τουλάχιστον- την επάρκειά μας στο γνωστικό αντικείμενο και στις παιδαγωγικές πρακτικές? Τι επιπλέον θα προσφέρει άλλη μία επιμόρφωση? Ο κάθε εκπαιδευτικός ούτως ή άλλως οφείλει να αυτοεπιμορφώνεται και να εμπλουτίζει τις εμπειρίες του μέρα με την μέρα, διαφορετικά θα γίνει το όνειδος και ο περίγελος των μαθητών του και των συναδέλφων του. Αν πάλι μιλάμε για επιμόρφωση σχετικά με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, εδώ και καιρό έχουν ξεκινήσει διαδικασίες πιστοποίησης και ένα σημαντικό ποσοστό συναδέλφων έχει ήδη πιστοποιηθεί και εξοικειωθεί με την ψηφιακή γνώση. Φυσικά, υπάρχουν συνάδελφοι μεγαλύτερης ηλικίας κυρίως, που έχουν μια άρνηση σε αυτό το είδος εκπαιδευτικής προσέγγισης. Τι μπορεί να κάνει κανείς σε αυτήν την περίπτωση? Όσο για τη χρήση του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού, μέσα στην τάξη, σε τι είδους επιμόρφωση θα θέλατε να υποβληθούμε? Όσοι συνάδελφοι δούλεψαν φέτος τα παρεχόμενα από το υπουργείο εκπαιδευτικά προγράμματα, διαπίστωσαν οτι είναι μεν σε καλό δρόμο, αλλά υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης στο είδος και την μορφή του λογισμικού. Π.χ. θα μπορούσαν να υπάρχουν στο τέλος κάθε κεφαλαίου, ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με τις οποίες θα μπορούσε ο κάθε μαθητής να αυτοαξιολογηθεί άμεσα. Μήπως λοιπόν η επιμόρφωση θα έπρεπε να ξεκινήσει από τους προγραμματιστές των λογισμικών?:) Γνώμη μου είναι οτι η περίφημη αυτή επιμόρφωση θα είναι χαμένος χρόνος και χαμένο χρήμα (τόσο πολύτιμο άλλωστε στην σημερινή δύσκολη οικονομική συγκυρία). Θα ήταν πολύ πιο αποδοτική η δημιουργία μιας ιστοσελίδας με forum συζήτησης πρακτικών προβλημάτων και ανταλλαγής προτάσεων και εκπαιδευτικού υλικού. Ήδη υπάρχουν πολλές τέτοιες προσπάθειες από αξιόλογους συναδέλφους, αλλά αν το έκανε το υπουργείο μας, πιστεύω οτι θα είχε μεγαλύτερο κύρος και επιπλέον η Ελληνική κοινωνία θα μπορούσε να εκτιμήσει το έργο μας πολύ καλύτερα.