Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών2. Ποια είναι για εσάς τα σημαντικότερα κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα επιμόρφωσης;Σχόλιο του χρήστη Φώτος Λουκάς | 9 Ιουνίου 2010, 16:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:161; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} span.single {mso-style-name:single; mso-style-unhide:no;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} Οικονομική ενίσχυση: Είναι σημαντικό θέμα για τον επιμορφούμενο ως κίνητρο συμμετοχής του σε τέτοια προγράμματα (γιατί κακά τα ψέματα αλλά η επιλογή κάποιου να καταθέσει υποψηφιότητα ως Συμβούλου πχ, είναι κατ’ αρχάς οι οικονομικές απολαβές και η συμμετοχή σε επιχορηγούμενα προγράμματα. Το βλέπουμε στην πράξη). Εξάλλου είναι ένας έμμεσος τρόπος να αυξήσει και τα οικονομικά του οφέλη Μοριοδότηση: παίζει σημαντικό ρόλο για όσους θέλουν την υπαλληλική τους εξέλιξη. Αυτή όμως να χορηγείται μετά από πιστοποίηση αντικειμενική και όχι όπως τη διαδικασία της πιστοποίησης Α΄ φάσης στις Νέες Τεχνολογίες όπου ΟΛΟΙ έτυχαν «πιστοποίησης»! Η πρακτική εφαρμογή στην τάξη αυτών στα οποία επιμορφώνεται κανείς. Δυνατότητα συνδιαμόρφωσης του προγράμματος ανάλογα με τα ειδικότερα προβλήματα ή ενδιαφέροντα του επιμορφούμενου. Επομένως το πρόγραμμα θα πρέπει να είναι ελαστικό. Δυνατότητα παρακολούθησης του προγράμματος ή μέρος αυτού εξ αποστάσεως. Το «σφικτό» πρόγραμμα με το ελάχιστο των απουσιών δυσκολεύει τη συμμετοχή καθόσον οι επιμορφούμενοι είναι και οικογενειάρχες και έχουν και άλλες υποχρεώσεις.