Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών4. Τι άλλο θα θέλατε να προσθέσετε σχετικά με το επιμορφωτικό πρόγραμμα;Σχόλιο του χρήστη Φώτος Λουκάς | 9 Ιουνίου 2010, 16:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να επανεξεταστεί το θέμα με τους επιμορφωτές. Να γίνει εκκαθάριση του Μητρώου Επιμορφωτών γιατί θεωρώ πως υπάρχουν πολλοί άσχετοι οι οποίοι βρέθηκαν σ' αυτή τη θέση και απλώς καρπούνται των παχυλών επιδομάτων. Το έντυπο αξιολόγησης από τους επιμορφούμενους για τους επιμορφωτές να είναι κεντρικά σχεδιασμένο και να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη η σχετική αξιολόγηση. Να νιώσει ο επιμορφούμενος ότι λαμβάνεται υπόψη η γνώμη του για τον επιμορφωτή αλλά να νιώσει και ο επιμορφωτής ότι είναι υπό διαρκή έλεγχο. Να δίνεται απαραίτητα συγκεκριμένο υποστηρικτικό υλικό. Αυτό θα πρέπει να έχει διαμορφωθεί και δημιουργηθεί είτε από τους Σχολικούς Συμβούλους, είτε από τους Επιμορφωτές κεντρικά αλλά και επιμέρους. Να μην είναι απλώς παραπομπή στην τάδε ηλεκτρονική δ/νση ή κάποιες σημειώσεις γενικόλογες ή ένα cd. Θα πρέπι να αναφέρεται στη συγκεκριμένη διδακτέα ύλη, στο συγκεκριμένο μάθημα, στο συγκεκριμένο βιβλίο, στο συγκεκριμένο αναλυτικό πρόγραμμα. Χρειαζόμαστε πραγματικά "πολεμοφόδια" για να μπούμε στη σχολική αίθουσα. Στα χρόνια που ζούμε, οι οικογενειακές ανάγκες και υποχρεώσεις δε μας δίνουν τη δυνατότητα ελεύθερου χρόνου. Τον όποιον ελέυθερο χρόνο έχουμε τον διαθέτουμε στην οικογένεια. Άρα ζητάμε να μας παρασχεθούν επιπλέον εφόδια από αυτά τα οποία διαθέτουμε, για την εργασία μας. Έτοιμα Φύλλα Εργασίας, έτοιμες διαφάνειες, τράπεζες θεμάτων, έτοιμα ηλεκτρονικά μαθήματα-ασκήσεις-διαγωνίσματα στα οποία να μας δίνεται και η δυνατότητα προσαρμογής.