Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Μαρκόπουλος Γιάννης | 10 Ιουνίου 2010, 17:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διαρκής επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών θεωρείται εκ των ων ουκ ανευ, για να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του σύγχρονου σχολείου. Η επιμόρφωση- επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών πρέπει να είναι μια συνεχής διαδικασία. Προτείνω αυτές οι επιμορφώσεις να γίνονται εξ αποστάσεως μέσω των νέων τεχνολογιών. Δεν πρέπει όμως να παραγνωριστεί η σημασία της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, που επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς της κάθε σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο σχολικό σύμβουλο να διαμορφώσουν επιμορφωτικά προγράμματα κατάλληλα για το διαφορετικό συγκείμενο κάθε σχολείου. Ο χρόνος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επιμορφώσεις θεωρώ πως πρέπει να είναι εκτός του σχολικού ωραρίου, όπως Σαβατοκύριακα, μετά τη λήξη των μαθημάτων (Ιούνιο)ή πριν την έναρξή τους (Σεπτέμβριος).