Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών6. Τι θα μας προτείνατε, προκειμένου να βελτιώσουμε τη διαδικασία της διαβούλευσης;Σχόλιο του χρήστη Θέμης Ιωαννίδης | 10 Ιουνίου 2010, 23:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα. Οι προτάσεις μου σε σχέση με το συγκεκριμένο θέμα διαβούλευσης είναι οι ακόλουθες: 1. Καταρχάς διαβάστε τις απόψεις των ανθρώπων που έκαναν τον κόπο να σας τις στείλουν. 2. Ιδιαίτερο βάρος θα πρέπει να δοθεί στις απόψεις των ενεργών εκπαιδευτικών, οι οποίοι άλλωστε γνωρίζουν καλύτερα τα προβλήματα γιατί τα ζουν. Επιτροπές των επιτροπών κλπ καλύτερα όχι. 3. Χρήση νέων τεχνολογιών για τη μείωση του κόστους. 4. Μιας και μιλάμε για την Παιδεία, θα έπρεπε να δώσουμε και το λόγο στα παιδιά. Δε νομίζετε πώς είναι καιρός να τα αφήσουμε να μας πουν τι Σχολείο και τι Πανεπιστήμιο θα ήθελαν; 5. Θα πρέπει να μας δείξετε ότι ακούτε. Και ότι αν κάποιος πολίτης έχει καλύτερη πρόταση για το καλό όλων, ότι υιοθετείται, έστω και ένα μέρος της. Τώρα που υπάρχει έλλειψη αξιοπιστίας, είναι νομίζω καθήκον όποιου ενδιαφέρεται για τη χώρα και τους πολίτες της. Τέλος, έχω και μια μικρή πρόταση για το σύνολο της διαδικασίας της Ανοιχτής Διαβούλευσης. Θεωρώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη να γραφούν επίσημα οι απόψεις ΟΛΩΝ των υψηλόβαθμων ανάλογα με την ειδικότητά τους πάντοτε και τις σχετικές θέσεις ευθύνης που κατέχουν ή κατείχαν για το εκάστοτε θέμα που παρουσιάζεται στην ανοιχτή διαβούλευση. Δεν είναι περίοδος που επιτρέπεται υψηλόβαθμα πρόσωπα να είναι απλώς δημόσιοι υπάλληλοι με παχυλούς μισθούς (που τους πληρώνουμε εμείς) και να μην ξέρουμε ως πολίτες τι απόψεις έχουν για τα θέματα της αρμοδιότητάς τους. Πώς θα ξεχωρίσουμε και εμείς ποιοι αξίζουν και ποιοι έχουν προσπαθήσει και ακόμα προσπαθούν (το εύχομαι από καρδιάς αυτό, γιατί αυτοί που προσπαθούν επωμίζονται δυσανάλογα μεγάλα βάρη- γενικός κανόνας αυτό). Δεν είναι καλό να μας μεταφέρουν τα μέχρι τώρα προβλήματα, την εμπειρία τους και τις προτάσεις τους ώστε να συνεισφέρουμε και εμείς (όσο μπορούμε) για το καλό όλων μας; Εξάλλου, ακόμα και ο πρωθυπουργός και το υπουργικό Συμβούλιο, η αντιπολίτευση, και όλα τα κόμματα (εντός και εκτός κοινοβουλίου) κρίνονται στις εκλογές και εκτίθενται (τώρα αν και πώς πληρώνουν, είναι άλλο θέμα). Είναι δυνατόν να μη γνωρίζουμε τις απόψεις των σχεδόν μονίμως υψηλόβαθμων; Απλώς μην είστε συμμέτοχοι στην ΟΛΙΚΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ. Γιατί συνήθως, δίπλα της κάθεται ο φασισμός και τα ολοκληρωτικά καθεστώτα. Καλή συνέχεια και ελπίζω η διαδικασία αυτή και η αύξηση της συνείδησης των πολιτών να έχει καρπούς μια καλύτερη Παιδεία για τα παιδιά που έρχονται, τα οποία δε θα πρέπει να υπερφορτωθούν άλλο για πράγματα που δε φταίνε. Το χρέος που έχουμε σε αυτά, είναι μεγαλύτερο από το Δημόσιο χρέος, το οποίο άλλωστε μπορεί να πληρωθεί με αρκετούς τρόπους, όχι πάντως κόβοντας τους μισθούς των ενεργών δασκάλων. Καλό βράδυ σε όλους. Υ.Σ. Σε σχέση με το Δημόσιο Χρέος (συγνώμη για τις επιπλέον γραμμές που δε σχετίζονται με το θέμα αλλά είναι μάλλον επείγον) η μαγική λέξη είναι ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ όχι ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ (μη φάμε την παγίδα αυτή τη φορά). Επανεξέταση των όρων και των επιτοκίων των δανείων της Ελλάδος στο σύνολό τους (από το 1821). Είναι θέμα παιδείας και απλών υπολογισμών και αυτό. Και πάλι συγνώμη για τις επιπλέον γραμμές που είναι εκτός θέματος. Είναι όμως για τη γενιά που έρχεται.