Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών6. Τι θα μας προτείνατε, προκειμένου να βελτιώσουμε τη διαδικασία της διαβούλευσης;Σχόλιο του χρήστη Mits | 11 Ιουνίου 2010, 14:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η διαδικασία της επιμόρφωσης και η διαδικασία διαβούλευσης πριν από αυτήν (όπως και ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα) θα έπρεπε να εκπορεύεται από κατόχους διδακτορικών, κυρίως στις επιστήμες της εκπαίδευσης. Έναν τέτοιο συντονιστικό ρόλο στην επιμόφωση θα μπορούσε κάλλιστα να έχει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, τα οποία εξάλλου έχουν την τεκμηριωμένη εμπειρία δεκάδων επιμορφωτικών δράσεων στα αντικείμενα της Διαβούλευσης, και ήδη απαντημένα χιλάδες ερωτηματολόγια αξιολόγησης των προγραμμάτων αυτών. Θεωρώ ότι αν το Υπουργείο είχε τρόπους να αξιοποιήσει την εμπειρία αυτή των Παιδαγωγικών Τμημάτων, οι ερωτήσεις της παρούσας Διαβούλευσης θα ήσαν εντελώς διαφορετικές και οι απαντήσεις θα σταθμίζονταν με βάση την κατάρτιση και την εμπειρία του ερωτώμενου και όχι τις επιθυμίες του ή το πρόσημο της ψήφου των ανωνύμων αναγνωστών. Όπως το έθεσε ένας άλλος συνάδελφος, ο πρώτος που θα έπρεπε να επιμορφωθεί είναι ο συντάκτης των ερωτηματολογίων της Διαβούλευσης. Κλίνω να συμπεράνω ότι ο διαχωρισμός της διοίκησης από το αντικείμενο της εκπαίδευσης/επιμόρφωσης εξακολουθεί να είναι αναγκαία προϋπόθεση για την ύπαρξη μιας μακροπρόθεσμης, ανεξάρτητης, και αχρωμάτιστης εθνικής στρατηγικής για την Παιδεία.