Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ ΜΑΛΙΟΥΦΑΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 00:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ανήκω κι εγώ στην κατηγορία εκείνη των αποσπασμένων εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο (από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ). Πάγια θέση μου είναι ο εκπαιδευτικός να είναι στην τάξη. Αλλά θα συμφωνήσω με σχόλια άλλων συναδέλφων και πιο συγκεκριμένα για όλους εμάς που ζητούμε αποσπάσεις για να ήμαστε σε σχολείο και όχι σε υπηρεσίες το Υπουργείο θα πρέπει να δείξει αρκετή προσοχή ποιοί ζητάνε και τί. Δουλεύουμε με αποσπάσεις διότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ. Θα ήθελα να αναφέρω τον εξής προβληματισμό, λοιπόν, σχετικά με τις μετακινήσεις. Πώς αναμένεται από έναν εκπαιδευτικό να είναι πλήρως αφοσιωμένος στο λειτούργημά του όταν κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση ανατρέπεται κάθε προγραμματισμός που έχει κάνει; Όταν ζει για το σαββατοκύριακο, που θα μπορέσει να επιστρέψει (ανάλογα την απόσταση) στην οικογένειά του; Όταν το μυαλό του είναι στα δύο σπίτια που πρέπει να συντηρεί και στα χρήματα που θα ξοδεύει για τις μετακινήσεις του με αυτόν το μισθό που πληρώνεται; Μπορεί αυτός ο εκπαιδευτικός να γίνει πρότυπο για τους μαθητές του και να εμβαθύνει στις μεγαλύτερες αξίες της κοινωνίας, όταν η σπουδαιότερη, η οικογένεια, διαλύεται για τον ίδιο και δεν στηρίζεται από το ίδιο το κράτος; Θα παρακαλούσα όμως την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να δείξει μεγαλύτερη ευαισθησία στο θεσμό της οικογένειας. Και καλό θα είναι να έχουμε υπόψιν ότι οι εκπαιδευτικοί ΚΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΩΝ ΕΙΔΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. Συγκεκριμένα, θα ήθελα να προτείνω μεγαλύτερη μοριοδότηση ή προτεραιότητα για την οικογένεια και την εντοπιότητα. Μια απόσπαση κοντά στο τόπο κατοικίας του και στην ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ του μπορεί να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό να λειτουργεί απερίσπαστος. ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ μην στην προσπάθεια σας να αλλάξετε τα πράγματα, καταστρέψετε και κάποια που είναι ήδη σωστά. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΥΣΔΕ ΣΕ ΠΥΣΔΕ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΣΤΑ ΥΨΗ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ. ΠΡΟΤΑΣΗ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΓΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΛΑ....