Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος | 12 Ιουνίου 2010, 15:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα. Διαμαντοπούλου, Ένας εκπαιδευτικός για να θέλει να επιμορφωθεί θα πρέπει να έχει τα εξής τρία (3) : α) Όρεξη και αγάπη για αυτό που κάνει β) Επαγγελματική καταξίωση γ) Εξέλιξη στην επαγγελματική του σταδιοδρομία Τα τρία παραπάνω δίνουν δύναμη, χαρά και κουράγιο σε οποιοδήποτε επάγγελμα για περαιτέρω εξέλιξη. Θέλω να σας ενημερώσω οτι είμαι εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ19-Πληροφορικής, με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ πτυχίο πληροφορικής και ΠΡΑΜΓΑΤΙΚΟ master στις τηλεπικοινωνίες τα οποία απέκτησα στον Λονδίνο (με ΑΡΙΣΤΑ), αναγνώρισα μέσω εξετάσεων στα ΔΙΚΑΤΣΑ και διορίστικα το 2003. Απο τις πρώτες ημέρες του διορισμού μου βρέθηκα αντιμέτωπος με την βρωμιά (επιτρέψτε μου και συγχωρέστε με ταυτόχρονα) του δημοσίου τομέα όταν ο προϊστάμενος τότε της εκπαίδευσης με απείλησε οτι εάν δεν διδάξω Γεωγραφία 12 ώρες και μαθηματικά (Γ Λυκείου) θα μου κάνει αναφορά. Την επομένη χρονιά μετατέθηκα στον τόπο της σημερινής μου κατοικίας όπου και παρέμεινα στην ΔΙΑΘΕΣΗ του ΠΥΣΔΕ. Έκτοτε και για τίς επόμενες χρονιές τόσο η δική σας κυβέρνηση όσο και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μετέθεσαν στον Νομό τον οποίον σήμερα βρίσκομαι συναδέλφους χωρίς να υπάρχουν ΚΕΝΑ με αποτέλεσμα να βρεθώ απο πρώτος στη σειρά προτεραιότητας τοποθετήσεων έκτος. Κάθε χρονιά αλλάζω σχολείο και οι μαθητές μου με αγαπάνε και εκτιμάνε το έργο μου αλλά τι να το κάνεις ..... Σε κάθε σχολείο το οποίο πηγαίνω υπάρχει ένας καθηγητής πληροφορικής ΠΕ19 οι οποίοι όμως δεν έχουν ώς βασικό τίτλο σπουδών, κάποιο πτυχίο πληροφορικής, αλλα βαφτίστηκαν ώς ΠΕ19 με το ΠΔ100/96 (εαν δεν κάνω λάθος), το οποίο υπέγραψε ο σημερινός μας προθυπουργός ώς Υπουργός τότε παιδείας. Αποτέλεσμα οι συνάδελφοι αυτοί είναι 45-55 χρονών οι οποίοι γνωρίζουν περισσότερα για τη μαγειρική, τα ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ προγράμματα Commenius, Linuga κλπ, ενώ η εκπαιδευτική του δραστηριότητα τερματίζει στο Facebook, Youtube όπου και οι μαθητές καθημερινά απασχολούνται αποκτώντας γνώσεις. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί έχουν οργανική θέση στα Γυμνάσια και στα Λύκεια τόσο στον νομό τον οποίον εγώ βρίσκομαι, αλλά και σε ολόκληρη την Ελλάδα. Τον τελευταίο καιρό διαμέσω των οικονομικών εξελίξεων της χώρας μας ακούμε για επιμορφώσεις, ταξινομήσεις και απολύσεις εκπαιδευτικών οι οποίοι πλεονάζουν. Καθώς λοιπόν πλεονάζω στον Νομό μου διότι μετατέθηκα όπως προείπα με δική μου αίτηση αλλά με δική σας ΕΓΚΡΙΣΗ, καθότι δεν μου διασφαλίσατε μια νέα θέση στον Νομό που ΕΣΕΙΣ εγκρίνατε την μεταθεσή μου, και επιπλέον μελλοντικά με κατατάξατε απο πρώτη θέση (1η) προς τοποθέτηση σε έκτη (6η) διαμέση λοιπών μεταθέσεων σας ρωτώ ; Θα με απολύσετε ; Να με ενδιαφέρει η επιμόρφωση ή να αρχίσω να στέλνω βιογραφικά ; Με τι κουράγιο να μπώ στην τάξη να διδάξω ; Τι να πώ στα δύο μου παιδιά που απο το άγχος μου και την κουρασή μου και την αβεβαιότητα του μέλλοντος στην οποία με έχετε βάλει, δεν έχω πλέον κουράγιο να τους γελάσω και να παίξω μαζί τους. Πριν απολύσετε εμένα που δεν έχω οργανική αλλά βρίσκομαι στη ΔΙΑΘΕΣΗ του ΠΥΣΔΕ, θα μετατάξετε όλους τους ΦΥΣΙΚΟ-ΘΕΟΛΟΓΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ που βαφτίσατε ως ΠΕ19 και κατέχουν θέσεις εκπαιδευτικών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στα σχολεία μας και να μας τοποθετήσετε όπως μας αρμόζει και να μας ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ να διάγουμε αυτό που σπουδάσαμε ; Την ώρα που σας γράφω αυτή την επιστολή κοιτάζω τον τοίχο του δωματίο μου και βλέπω 1 πτυχίο, 1 Master, 2 Έγγραφα του ΔΙΚΑΤΣΑ, 4 πτυχία CISCO Networks, 1 Firewalls. Σκέφτομαι την ημέρα που πήγα να τα καταθέσω και μου είπαν στην Δ/νση Δευτεροβάθμιας "Οχι αγόρι μου - Μόνο Proficiency". Λυπάμαι για την κατάντια στην οποία υπέπεσα, δεν φταίτε εσείς ; Εγώ φταίω, γιατι δεν άκουγα του πάντες γύρω μου όταν κορόϊδευαν το Ελληνικό Δημόσιο, την πολιτική κατάντια, την ρεμούλα και τη βρωμιά του Δημοσίου. Φταίει ο πατέρας μου ο οποίος μου δίδαξε και με έκανε να πίστευω οτι η αξιοκρατία και η εργατικότητα ανταμοίβονται. Φταίω οτι σπούδασα στο Λονδίνο και αρίστευσα τόσο στο πτυχίο όσο και στο μεταπτυχιακό μου και επέστρεψα στην Ελλάδα γιατι ήθελα να παιδιά μου να μεγαλώσουν στην πατρίδα του. Φταίω γιατι άφησα τον ιδιωτικό τομέα επειδή αγαπάω τα παιδιά και ήθελα να τους διδάξω πληροφορική. Στην αρχή της επιστολής μου δεν συμπεριέλαβα την λέξη "Αξιότιμη" όπως οι περισσότεροι συναδελφοί μου, όχι γιατί δεν το πιστεύω, ούτε γιατί θέλω να είμαι επιθετικός μαζί σας, αλλα γιατί οι αξίες μου και τα πιστεύω μου ορίζουν ότι κάτι τέτοιο κερδίζεται δύσκολα. Εύχομαι να διαβάσετε την επιστολή μου, να την λάβετε υπόψιν σας και να δράσετε αναλόγως. Είμαι μακράν πιο επιμορφωμένος απο τους βαφτισμένους συναδέλφους μου οι οποίοι δεν κινδυνεύουν με απόλυση και οι οποίοι δεν ξέρουν ούτε πως να στήνουν ένα λειτουργικό σύστημα Windows XP, ας μήν αναφέρω κάν τις λέξεις opensource και Linux, γιατί δεν ξέρουν και καλά αγγλικά και μπορεί να μπερδευθούν. Μέχρι λοιπόν να μάθω αν απολύομαι η όχι, δεν θα με απασχολεί η επιμόρφωση. Πιθανότατα θα με απασχολεί να βρω μια δεύτερη δουλίτσα (στα κρυφά) περιμένωντας εναγωνίως την απολυσή μου. Με εκτίμηση Δημήτριος Κ.