• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος' | 2 Απριλίου 2017, 19:55

    Από τη παρούσα τροπολογία μάθαμε ότι ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι ιδιαίτερα "ευαίσθητος" και πως πρέπει να υπάρξει ισονομία, λόγω της ιδιαίτερης φύσης του. Δυστυχώς αυτές οι λέξεις χρησιμοποιούνται μόνο κατ' ευφημισμο και ουδε μία σχέση έχουν με τη πραγματικότητα. Ισονομία θα πει να ισχύει ο ίδιος νόμος για όλους. Με αυτή τη τροπολογία υπάρχει μια διαφορετική αντιμετώπιση στους Ειδικους Παιδαγωγούς και δε σέβεται ούτε τα βασικά πτυχια, ούτε τα μεταπτυχιακά αλλα ούτε και τα διακτορικά καθώς περισσότερο από όλους μοριοδοτούνται οι πολυτεκνοι! Ιδιαίτερα δε, απαξιώνει τη Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση καθώς μετά την κατάργηση των Διδασκαλίων καταργεί και την αξία των βασικών πτυχίων. Όχι μόνο αυτό, αλλά ανοίγει το δρόμο ώστε να απαξιώθουν και άλλα "παρεμφερή" πτυχία, όπως του Μουσικού, του Πληροφορικού κ.α. Θεωρώ ότι η κυβέρνηση θα έπρεπε να στοχεύει αλλού. Όχι στο πως θα κάνει οικονομία στην εκπαίδευση, αλλά πως θα την κάνει πιο ποιοτική. Θα έπρεπε λοιπόν να αποσύρει τη παρούσα τροπολογία, όπως και την τροπολογία του Αυγούστου (άρθρο 48, Ν.4415/2016), επαναφέροντας τον δάσκαλό - υπεύθυνο του Ολοημέρου. Επίσης θα έπρεπε να κάνει τους 20.000 μόνιμους διορισμούς που ευαγγελίζεται από τότε που ήρθε στην εξουσία. Με κριτήρια ισονομίας όμως, όπως δηλαδή γίνεται και στους άλλους κλάδους. Να προηγούνται δηλαδή τα βασικά πτυχία και στις θέσεις που θα περισσέψουν, αυτές να καλυφθούν από τους ανθρώπους με Διδακτορικό και Μεταπτυχιακό. Τέλος θα ήθελα να αναφέρω ότι δε θα πρέπει να συγκρούονται μεταξύ τους οι εκπαιδευτικοί. Από όσο έχω διαβάσει τα κείμενα του ΣΑΤΕΑ δεν προσβάλλον τους άλλους εκπαιδευτικούς. Δυστυχώς όμως το κάνουν κάποια μέλη του, μεμονωμένα. Το ίδιο όμως κάνει και ο σύλλογος των 60.5/70.5 και δυστυχώς στο τελευταίο τους κείμενο επιτείθενται σε έναν άλλο σύλλογο εκπαιδευτικών που υποτίθεται ότι θέλουν να υπηρετήσουν τον ίδιο χώρο. Ας συνταχθούμε όλοι μαζί οι εκπαιδευτικοί και ας διεκδικήσουμε μονιμους διορισμούς, με τα ίδια κριτήρια για όλους τους κλάδους.