Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Κρητικός | 13 Ιουνίου 2010, 02:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι 28 χρόνια μάχιμος εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας. Όλο αυτό το διάστημα βιώνω οικειοθελώς τη δια βίου εκπαίδευση με σημαντικότερους σταθμούς επιμόρφωσης τη διετία 1997 – 1999 όταν ανάλωσα όλα μου τα σαββατοκύριακα, όλη την εβδομάδα στην τάξη και το σαββατοκύριακο στο πανεπιστήμιο, για να εξομοιώσω το πτυχίο της παιδαγωγικής ακαδημίας, με αρνητικό αντίκτυπο στην οικογενειακή και κοινωνική μου ζωή. Ακολούθησαν το 2000 και 2001 τρίμηνα σεμινάρια ΠΕΚ 40 ωρών το καθένα εκτός διδακτικού ωραρίου. Το 2003 ακολούθησε εκπαίδευση στις ΤΠΕ τρίμηνης διάρκειας από όπου έλαβα το καταπληκτικό ποσό των 195 ευρώ προκειμένου να αγοράσω Η/Υ ο οποίος κόστιζε τότε 1000 ευρώ. Τη διετία 2003 -2005 ακολούθησε κατόπιν εξετάσεων με πολύ διάβασμα, μετεκπαίδευση στη ειδική αγωγή στο Μαράσλειο. Το 2006 ακολούθησε πιστοποίηση στις ΤΠΕ από όπου επίσης έλαβα το ποσό των 195 ευρώ. Ακολουθούν σεμινάρια και επιμορφωτικές ημερίδες από σχολικούς συμβούλους και άλλους ειδικούς. Όπως παρατηρείτε κ. Υπουργέ η δια βίου μάθηση από κάποιους και ευτυχώς είναι πολλοί γίνεται πράξη εδώ και αρκετά χρόνια, όχι επειδή επιβάλλεται από κάποιον αλλά επειδή είναι εσωτερική ανάγκη και διαδικασία ευθύνης. Τώρα αν τα προγράμματα που εφαρμόζονται και εκείνοι που τα υλοποιούν είναι κατάλληλα εδώ μπαίνουν πολλά ερωτηματικά. Γι αυτό όμως δεν έχουν ευθύνη οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί Προτείνω λοιπόν: Η επιμόρφωση να είναι προαιρετική για τους εκπαιδευτικούς που έχουν πάνω από 30 έτη προϋπηρεσίας και για όσους έχουν δεύτερα πτυχία, μεταπτυχιακά κλπ. Να είναι υποχρεωτική για όσους πέραν των βασικών τους σπουδών δεν έχουν επιμορφωθεί ποτέ στο παρελθόν. Να υπάρχει: Μεγάλη θεματολογία για να μπορούν να επιλέγουν οι επιμορφούμενοι το θέμα που επιθυμούν. Οργάνωση, συντονισμός από καταρτισμένους επιμορφωτές. Κίνητρα στους συμμετέχοντες.