Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Μπάμπης | 13 Ιουνίου 2010, 03:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών θα πρέπει αρχικα να θεσπιστεί ένα πλαίσιο δύο διαστάσεων: 1)Εξειδίκευση και 2)Δια Βίου Μάθηση. Το ρόλο της Εξειδίκευσης θα πρέπει να τον αφήσετε στην Γ΄/βάθμια εκπαίδευση μέσω των Π.Μ.Σ. και των Διδακτορικών Διατριβών. Προς αυτή την κατεύθυνση θα ήταν θετικό να εξεταστεί αντί των εκπαιδευτικών αδειών η παραμονή στην υπηρεσία αλλά και η ταυτόχρονη τοποθέτηση στον τόπο λειτουργίας του Π.Μ.Σ. ή της οργανικής θέσης του μέλους Δ.Ε.Π. που επιβλέπει τη διατριβή. Οι μεταπτυχιακές σπουδές και των δύο επιπέδων μέσω της εξειδίκευσης σε συγκεκριμένο αντικείμενο εξασφαλίζουν υψηλές προδιαγραφές κατάρτισης σε αυτό το γνωστικό αντικείμενο. Η Δια Βίου Μάθηση μπορεί να εξασφαλιστεί με πληθώρα επιμορφωτικών προγραμμάτων, αλλά σε νέα γνωστικά αντικείμενα και με υποχρεωτική παρακολούθηση. Δεν νοείται οι απόφοιτοι των Π.Τ.Δ.Ε. να επιμορφώνονται μέχρι και σήμερα στην Ειδική Αγωγή, ενώ περίπου μία δεκαετία λειτουργούν πανεπιστημιακά τμήματα που πρσφέρουν σπουδές στην Ειδική Αγωγή (εδώ θέλω να σημειώσω ότι προέρχομαι από Π.Τ.Δ.Ε. και συνεπώς η τοποθέτηση μου δεν είναι ζήτημα ανταγωνισμού αλλά απλής, κοινής λογικής).