Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΒΟΥΝΙΔΟΥ | 13 Ιουνίου 2010, 13:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή η επιμόρφωση αναφέρεται στη μετά το βασικό τίτλο απόκτηση επιπρόσθετης η ανανεωμένης γνώσης, βασικό προαπαιτούμενο είναι η κατοχή διδακτικής και παιδαγωγικής επάρκειας. Πρέπει να καθοριστεί επακριβώς ο τρόπος απόκτησής της με εξαμηνιαία μαθήματα είτε όπως στην ΑΣΠΑΙΤΕ είτε μέσα στο Πανεπιστήμιο. Φτάνοντας μετά στον τύπο της επιμόρφωσης για εκπαιδευτικούς, το μεικτό σύστημα (Ταχύρρυθμα σεμινάρια με συμβατικά μέσα και εξ αποστάσεως επιμόρφωση με υποχρεωτική χρήση νέων τεχνολογιών) θεωρείται το πληρέστερο για ενήλικες, σύμφωνα με τη σχετική βιβλιογραφία. Το ΕΑΠ έχει την τεχνογνωσία και την εμπειρία σ' αυτό. Να μην αφήσουμε όμως τα σεμινάρια των 400 ωρών να εισχωρήσουν και πάλι!! Όσοι έχουμε παρακολουθήσει αυτά της Ειδικής Αγωγής (στους μόνιμους αναφέρομαι), γνωρίζουμε πολύ καλά το χαμηλό επίπεδό τους, το υψηλό κόστος παρακολούθησης και τον κόπο που κάνει κανείς, ενώ εργάζεται ταυτόχρονα... Δημόσια αποκλειστικά, με απαλλαγή απο το ωράριο η επιμόρφωση λοιπόν.