Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών5. Θεωρείτε ικανοποιητική τη μέχρι σήμερα διαδικασία της διαβούλευσης ;Σχόλιο του χρήστη Θανάσης | 13 Ιουνίου 2010, 19:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μέχρι τώρα χρήση του όρου διαβούλευση,επιβεβαιώνει ότι χρησιμοποιείται ως προσχηματικός διάλογος. Προσχηματικός γιατί οι πολίτες έχουν την εντύπωση ότι συμμετέχουν στη διαμόρφωση των νομοσχεδίων και επηρεάζουν τις κυβερνητικές αποφάσεις, ενώ η κυβέρνηση παίρνει τις αποφάσεις που θέλει βασιζόμενη σ' αυτόν το "διάλογο" παρακάμπτοντας τους διάφορους φορείς που έχουν και τη γνώση και τα έννομα συμφέροντα να συμμετέχουν σ' ένα διάλογο. Αλήθεια ποιος μπορεί να πει αν λήφθηκαν υπόψη οι γνώμες των συμμετεχόντων στο διάλογο για το φορολογικό; Γιατί άραγε το υπουργείο δε διαβουλεύτηκε καθόλου και με κανέναν για τα 800 σχολεία του αναμορφωμένου προγράμματος; Γιατί δε διαβουλεύτηκε με κανέναν για τις αλλαγές στο χώρο της παιδείας; Μήπως η διαβούλευση είανι ένα εργαλείο που το υπουργείο το χρησιμοποιεί κατά το δοκούν; και αφού όπως έχει φανεί μέχρι τώρα(μέσα από συνεντεύξεις και φήμες που διαδίδουν τα γνωστά κανάλια και τα παπαγαλάκια τους) στόχος του υπουργείου είναι η απαξίωση των εκπ/κών και του έργου τους για ποιο λόγο ζητάει τη συμμετοχή τους στη διαβούλευση και δεν "αποφασίζει και να ορίσει", όπως αρέσκεται να γράφει στις οδηγίες του;