Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Αγγελική Νικολάου | 14 Ιουνίου 2010, 16:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή υπάρχει ένας ικανός αριθμός εκπαιδευτικών στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, οι οποίοι αφενός εργάζονται σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας (βλέπε νησιωτικότητα) και αφετέρου έχουν ειδικότητες οι οποίες αριθμούν μικρό αριθμό εργαζομένων ανά Διεύθυνση, θεωρώ επιτακτικό και αναγκαίο, προκειμένου να μην αποκλειστούν από την πρόσβαση στη επιμόρφωση (πράγμα το οποίο συμβαίνει επί δεκαετίες), την αποκλειστικά εξ αποστάσεως επιμόρφωση, με χρήση νέων τεχνολογιών, ή τηλεκπαίδευση σύγχρονη ή ασύγχρονη. Η μεικτή επιμόρφωση, η οποία θα απαιτεί για την υλοποίηση της, έστω και περιστασιακά, τη φυσική παρουσία σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο, είναι απαγορευτική για τις δυο προηγούμενες περιπτώσεις. Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί αποκλείονται de facto και υποκύπτουν στην βούληση των πλειοψηφιών που δύνανται να παρακολουθήσουν συμβατική μετωπική επιμόρφωση. Την επιθυμία και απαίτηση για την από απόσταση επιμόρφωση με χρήση ΤΠΕ, μπορεί να επιβεβαιώσει η μέχρι σήμερα υπερπληθώρα αιτήσεων συμμετοχής (που αδυνατούν να ικανοποιηθούν) σε ηλεκτρονικά μαθήματα όποτε έχει υπάρξει τέτοια πρακτική από πλευράς εκπαιδευτικών φορέων. Τέλος θεωρώ ότι ένας δείκτης που μπορεί να επιβεβαιώσει άμεσα την ανωτέρω αναγκαιότητα, είναι ο συνολικός αριθμός αιτήσεων για ηλεκτρονικά σεμινάρια με πιστοποίηση, (π.χ. από το eTwinning ή από το sch.gr), σε σχέση με τον αριθμό αιτήσεων που ικανοποιούνται ανά έτος.