Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Στέφανος Όκκας | 26 Νοεμβρίου 2009, 00:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΞΙΖΕΙ Όταν κάτι πάει να αλλάξει φαίνεται ότι υπάρχει ή εντοπίζεται κάποιο πρόβλημα. Ποιό είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ όμως στην δική μας περίπτωση; Σίγουρα αποδεκτό είναι ότι το βασικό πρόβλημα εντοπίζεται συνολικά στο θέμα ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και το ουσιαστικό κομμάτι της παιδείας δεν θα πρέπει να χρήζει κάποια καλυτέρευση-επιμόρφωση ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΕΠ. Αν γυρίσουμε στην υπάρχουσα κατάσταση της ΠΑΙΔΕΙΑΣ θα δούμε ότι ο μαθητής δεν είναι ευχαριστημένος διότι βιώνει όλο αυτό το ανορθόδοξο σύστημα ανάπτυξής του χωρίς να αναδεικνύονται ταλέντα του, χωρις να προσανατολίζεται σε ουσιαστικά θέματα κλπ. Κάπως έτσι αναπτύχθηκε και το μεγαλύτερο ποσόστο από εμάς. Το θέμα ΠΟΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ το ξέρει μόνο ο ιδιος, οι μαθητές του και το αποτέλεσμα. Αυτά κρίνονται διαχρονικά. Το ΚΡΑΤΟΣ όμως αντι να ρίξει το βάρος εδώ και δεκαετίες στην ΠΟΙΟΤΙΚΉ ΠΑΙΔΕΙΑ του αρκούσε η ποσοτική παιδεία, με αποτέλεσματα που οι λύσεις τους πολλές φορές να καταστρατηγούν την έννοια ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. Εαν το κράτος είχε επενδύσει στην ποιοτική παιδεία θα υπήρχαν πολλές νέες και καινούργιες θέσεις εργασίας για πολλούς από εμας που το νησί σωτηρίας απο το ναυάγιο της "αναπτυγμένης" μας ζωής είναι η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Επειδή κάτι πρέπει να προτείνουμε για τον θεσμό, έχω να πρωτείνω το εξής: 1) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καταγραφή των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ - και όχι με μέσο όρο - κάθε σχολικής μονάδας με μικρή απόκλιση κάλυψης των κενών για μελλοντικές μετεξελίξεις σε αριθμό και επιθυμίες μαθητών 2) ΚΑΛΥΨΗ των ανύπαρκτων υποδομών σε πολλές σχολικές μονάδες σε ορίζοντα 5-8 χρόνια 3)ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ όλων των εκπαιδευτικών που βρίσκονται μέσα από τους πίνακες στο διάστημα που ανέφερα ΜΕ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ 4)Επιλογή νέων αναγκών μόνο εκεί που χρειάζεται και δεν υπάρχουν στους τωρινούς πίνακες ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΕΠ 5)Ταυτόχρονα γρήγορη ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ πανεπιστημιακών σχολών με κατεύθυνση την σχολική εκπαίδευση σε ολοκληρωμένες παιδαγωγικές διαβαθμίσεις. 6)ΕΝΤΑΞΗ σε προγράμματα επιμόρφωσης στο ίδιο διάστημα που ανέφερα τόσο των εκπαιδευτικών που είναι στους πίνακες όσο και αυτούς που είναι στα σχολεία 7)ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ για τον νέο απόφητο δίπλα στον έμπειρο εκπαιδευτικό σε μέρος κοντά στο σπίτι του με μειωμένη αποζημίωση και ασφαλιστική κάλυψη 8)ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ αλλαγής της σχολής φοίτησης με γρήγορες μεθοδευμένες διαδικασίες, ώστε να μπορούμε να έχουμε στο μέλλον αυτούς που χαίρονται γι' αυτό που κάνουν Εύχομαι ολόψυχα όλοι να βρούν τον δρόμο τους, και εγώ ένας απο εσας είμαι.ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΡΑ