Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών3. Σε ποια από τα παρακάτω θέματα θεωρείτε ότι υπάρχει ανάγκη να επιμορφωθούν οι Εκπαιδευτικοί;Σχόλιο του χρήστη Νικόλαος Π. | 15 Ιουνίου 2010, 11:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω και γνωρίζω ότι κάθε εκπαιδευτικός θα επιθυμούσε να επιμορφωθεί σε θέματα Διδακτικής μεθοδολογίας κατά γνωστικό αντικείμενο και Αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών στη σχολική τάξη. Η σωστή και διαρκής επιμόρφωση στις παραπάνω θεματικές ενότητες: 1) Ενισχύει το επιστημονικό προφίλ και κύρος του δασκάλου στην τάξη. 2) Δίνει την δυνατότητα στον δάσκαλο να απαγκιστρωθεί από τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας (που ευθύνονται κατά μεγάλο βαθμό για την αδιαφορία των μαθητών για το μάθημα) και να εφαρμόσει την συμμετοχική και συνεργασιακή διδασκαλία. 3) Δίνει την δυνατότητα στον δάσκαλο να επικοινωνεί με τον μαθητή με διαφορετικούς τρόπους. Για παράδειγμα ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναθέτει εργασίες στους μαθητές που θα διεκπεραιώνονται μέσω λογισμικών ή να συμπληρώνει την διδασκαλία μέσω ιντερνέτ, ιστοσελίδων και Blogs. Πιστεύω ότι το έργο της επιμόρφωσης πρέπει να ανατεθεί σε ανθρώπους που έχουν πλήρη επίγνωση των προβλημάτων και ιδιαιτεροτήτων της τάξης του σύγχρονου Ελληνικού σχολείου. Τέτοιοι είναι μόνο οι «μάχιμοι» εκπαιδευτικοί. Πανεπιστημιακοί, σύμβουλοι και τα λοιπά μπορεί να κατέχουν τις επιστημονικές γνώσεις αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι γνώστες των προβλημάτων της τάξης. Εμείς ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με τους μαθητές και τα μαθήματα, εμείς γνωρίζουμε το επίπεδο γνώσεων, τον χαρακτήρα, την ιδιοσυγκρασία των σημερινών παιδιών. Εμείς εισπράττουμε καθημερινά τις όποιες αντιδράσεις τους, θετικές ή αρνητικές. Σε εμάς εκφράζουν τις ανησυχείς τους, τις αμφιβολίες τους τις αντιρρήσεις ή ενστάσεις τους, ακόμη και τις αποδοκιμασίες τους. Καμία επιστημονική γνώση και συμπέρασμα που αποκτήθηκε σε ένα ξένο πανεπιστήμιο και αφορούσε μαθητές διαφορετικής νοοτροπίας, ιδιοσυγκρασίας και πολιτιστικής άποψης , μπορούν να αντικαταστήσουν αυτόν τον πλούτο εμπειρίας.