Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Νίκος Νίκου | 15 Ιουνίου 2010, 18:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο κος Σμπόνιας αν και με 4000 ώρες πτήσεις στην εκπαίδευση ενηλίκων,γνωρίζει μεν τι εστί βιντεοσκοπημένη μικροδιδασκαλία,δεν έχει όμως κατανοήσει ακόμα τις βασικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων απ'ότι συνάγεται μέσω των γραφομένων του.Να υπενθυμίσω στον κο Σμπόνια ότι υπήρξαν εποχές που η κάμερα έμπαινε και κρυφά στη σχολική τάξη...Πέρασαν αυτά, αλλά απ'ότι βλέπω οι νοοτροπίες έμειναν! (Ο γράφων είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων του ΕΚΕΠΙΣ και ΓΓΔΒΜ με ελάχιστα λιγότερες ώρες πτήσης από εκείνες του κου Σμπόνια). Λοιπόν κυρίες και κύριοι που κόπτεστε για την επιμόρφωσή μας, καλό θα ήταν να ψάξετε σε πρώτη φάση πώς επιμορφωνόμαστε οι εκπαιδευτικοί μεταξύ μας τόσα χρόνια. Τί δράσεις υλοποιούμε συλλογικά (σεμινάρια, συνέδρια, workshops κτλ) μέσω των συλλόγων και των επιστημονικών φορέων μας...και πώς "βρισκόμαστε" γενικώς μεταξύ μας για να τα "συζητάμε"...Δεν περιμέναμε εσάς κύριοι για να μας επιμορφώσετε! Θα επανέλθω μόλις ξαναβρώ το χρόνο. ΥΓ Δεν είναι κομψό κε Σμπόνια (και οποιοσδήποτε) να αυτοδιαφημίζεστε εδώ μέσα.Στην προσπάθειά σας να το κάνετε, εκτεθείκατε, πιαστήκατε αδιάβαστος στην εκπαίδευση ενηλίκων!