Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Τάσος Σκουρκέας | 26 Νοεμβρίου 2009, 00:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, θα ήθελα να σας καταθέσω την άποψη μου σχετικά με τις αποσπάσεις σε φορείς. 1. Οι αποσπάσεις σε διοικητικές θέσεις (ΚΥ υπουργείου, βιβλιοθήκες, μητροπόλεις, Γεν. Αρχεία Κράτους κ.α.)θα πρέπει να καταργηθούν. Το ανθρώπινο δυναμικό που θα στελεχώσει αυτές τις κενές θέσεις μπορεί να προκύψει, είτε με μετάταξη διορισμένων εκπαιδευτικών ή με διορισμό διοικητικών υπαλλήλων (ακόμη και εκπαιδευτικών) που δεν επιθυμούν να μπουν σε τάξη. Αυτό, βεβαίως θα το γνωρίζουν εξαρχής και δε θα υπάρχει η δυνατότητα μετά από ορισμένα χρόνια, να επιστρέψουν σε ένα σχολείο. 2. Οι αποσπάσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ πραγμστοποιούνται όχι για νσ καλύψουν διοικητικές θέσεις αλλά για να καλύψουν κενά εκπαιδευτικού έργου. Οι αποσπασθέντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κάνουμε μάθημα σε φοιτητές (πρώην μαθητές) στα αμφιθέατρα. Παράλληλα, με τις αποσπάσεις στα ιδρύματα αυτά, ένας εκαπιδευτικός α. διδάσκει (για αυτό άλλωστε έχει κληθεί) και μπορεί να παρακολουθεί μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ή να εκπονεί διδακτορική διατριβή χωρίς να πάρει εκπαιδευτική άδεια, παρακολουθώντας από κοντά την εξέλιξη της επιστήμης του. Εννοείται, πως θα διαφωνούσα ρητά εάν οι αποσπάσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ υλοποιούνταν για να καλύψουν διοικητικές θέσεις (βιβλιοθήκες, γραμματείες ,νησίδες υπολογιστών) 3. Τέλος, τα μόρια πρέπει να παραμένουν στο σχολείο και να μην μεταφέρονται. Όσον αφορά τη θεμελίωση διακιώματος μετάθεσης θα πρέπει να υπάρχει η ίδια αρχή για όλους. Δε θεωρώ ότι είναι δίκαιο η απόσπαση στο Ε.Α.Π. να δίνει τη δυνατότητα θεμελίωσης δικαιώματος μετάθεσης και η απόσπαση πχ στο τμήμα Φυσικής της Κρήτης όχι. Είτε όλοι ή κανένας. 4. Ο εκπαιδευτικός να έχει δυνατότητα απόσπασης, αφού πρώτα περάσει το στάδιο του δόκιμου εκπαιδευτικού. 5. Να υπάρχει περιορισμός στα έτη απόσπασης. Πχ ένας εκπαιδευτικός που εκπονεί παράλληλα διδακτορική διατριβή να δικαιούται απόσπαση για όσο απαιτεί η ολοκήρωση της διατριβής (πχ 3 έτη + 3) ή εάν παρακολoυθεί κάποιο μεταπτυχιακό (2 έτη +1)και στη συνέχεια να επιστρέφει στο σχολείο του, ακόμη πιο καταρτισμένος πάνω στο αντικείμενο του. Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία Τασος Σκουρκέας ΠΕ 03 - Μαθηματικός Θεσσαλονίκη