Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών6. Τι θα μας προτείνατε, προκειμένου να βελτιώσουμε τη διαδικασία της διαβούλευσης;Σχόλιο του χρήστη Θέμης Ιωαννίδης | 16 Ιουνίου 2010, 00:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα και πάλι. Συμφωνώ απολύτως με σχόλιο που ανέβασε προηγούμενη κυρία όπως επίσης και κάποιος άλλος κύριος στα θέματα των ψήφων. Κρατώντας το θετικό της υπόθεσης, ότι θεωρητικά μας δίνεται η δυνατότητα να αναρτήσουμε τις απόψεις και προτάσεις μας, ποιος ο λόγος να υπάρχει αρνητική ψήφος; Φαντάζεστε στις εκλογές να ψηφίζαμε αρνητικά για παράδειγμα; Σαφέστατα είναι καλύτερο να υπάρχει μόνο θετική ψήφος. Δεν είναι υποχρεωμένος κανένας να ψηφίσει θετικά άλλωστε. Αφήστε που και στα πλαίσια καλής πίστης, όπως θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμα σε κάποιους ανθρώπους, δεν είναι και τόσο κόσμιο ούτε ευγενικό να ψηφίζονται αρνητικά απόψεις. Εξάλλου, υβριστικά σχόλια είτε βαθύτατα προσβλητικά δεν επιτρέπονται (ευτυχώς). Επίσης, ένας άλλος συνομιλητής, έθεσε ένα εξίσου σοβαρό θέμα. Τα παλαιότερα σχόλια που έχουμε κάνει, που πολλές φορές έχουν λάβει 50 ή περισσότερες θετικές ψήφους έχουν μείνει χωρίς να αναφέρεται το νούμερο. Ποιος ο λόγος; Τέλος, νομίζω ότι το δικαίωμα να ψηφίζονται καλές και χρήσιμες προτάσεις θα πρέπει να το έχουμε και μετά το πέρας της κάθε διαβούλευσης. Οι αξιόλογες προτάσεις είναι πάντα αξιόλογες και αντέχουν στο χρόνο. Δεν είναι κρίμα να χάνονται τόσες πληροφορίες; Εννοείται, ότι εγώ προσωπικά δεν έχω ψηφίσει ποτέ αρνητικά αλλά έχω δει απόψεις άλλων συνομιλητών οι οποίες δεν άξιζαν με τίποτα τόσες αρνητικές ψήφους. Τώρα νομίζω είναι εποχή να βγάλουμε τα καλύτερα χαρακτηριστικά μας, δε νομίζετε; Καλό βράδυ.