ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
Μπορούμε να επισημάνουμε πως δεν τίθεται ζήτημα μη αναγνώρισης της προσφοράς τους επί σειρά ετών. Διεκδικούμε απλά την ισότιμη αναγνώριση και της δικής μας προσφοράς στην ΕΑΕ, ακριβώς όπως ισχύει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Διαφορετικά αμφισβητώντας εμάς και την προσφορά μας στις δομές της ΕΑΕ, είναι σαν να αμφισβητούν τους μόνιμους συναδέλφους (60,50) στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευση ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι κι τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής.
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ Μπορούμε να επισημάνουμε πως δεν τίθεται ζήτημα μη αναγνώρισης της προσφοράς τους επί σειρά ετών. Διεκδικούμε απλά την ισότιμη αναγνώριση και της δικής μας προσφοράς στην ΕΑΕ, ακριβώς όπως ισχύει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Διαφορετικά αμφισβητώντας εμάς και την προσφορά μας στις δομές της ΕΑΕ, είναι σαν να αμφισβητούν τους μόνιμους συναδέλφους (60,50) στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευση ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι κι τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής.