• Σχόλιο του χρήστη 'Μαλτέζος Νικόλαος' | 26 Νοεμβρίου 2009, 00:55

    Μετά από 21 χρόνια διδακτικής υπηρεσίας ,γνώρισα συναδέλφους που διορίστηκαν με την παλιά επετηρίδα(όπως και γω )αλλά και συναδέλφους μόνιμους ή αναπληρωτές είτε επιτυχόντες,είτε αποτυχόντες του ΑΣΕΠ. Διαπίστωση μου ,αξιότιμοι κύριοι και κυρίες συνάδελφοι,αυτό που μετράει είναι το μεράκι για δουλειά. Το ΠΑΣΟΚ είναι αυτό που για πρώτη φορά στην ελληνική κοινωνία έκανε αυτή τη μεγάλη τομή ,να φέρει το ΑΣΕΠ και να δώσει και στο νέο πτυχιούχο το δικαίωμα να διοριστεί. Ερώτηση μαθητή μου πριν κάποια χρόνια:κ.καθηγητά ο συνάδελφός σας που μας έκανε μάθημα την προηγούμενη ώρα μας είπε ότι είναι αναπληρωτής εδώ και χρόνια και από τους αποτυχόντες του ΑΣΕΠ.Πως εξηγείται αυτό;Αφού κάνει πολύ καλό μάθημα;Η θέση μου πολύ δύσκολη.Έτσι είναι ο νόμος,η απάντησή μου. Πρότασή μου είναι να καταργηθεί ο γραπτός διαγωνισμός(με τεράστια έξοδα για το δημόσιο)και να μπούνε προς μέτρηση άλλα αντικειμενικά κριτήρια όπως γίνεται και στις προσλήψεις άλλων υπηρεσιών,όπως και να υπάρχει στο κάθε πανεπιστήμιο τμήμα καθαρά παιδαγωγικό(όπως γίνεται και στη ΑΣΠΑΙΤΕ(πρώην ΑΣΕΤΕΜ-ΣΕΛΕΤΕ) . Άριστος στα γραπτά δεν σημαίνει και άξιος εκπαιδευτικός.Δεν σημαίνει ότι μπορεί να επικοινωνήσει με τα παιδιά και να τα βοηθήσει να αποκτήσουν τη γνώση.Ποια γραπτή εξέταση μπορεί να βρει τον ικανό,άξιο κατάλληλο να σταθεί δίπλα στα παιδιά μας και να τον εμπιστευτούμε τις ψυχές των μικρών παιδιών μας;Ποιος θα μας εγγυηθεί για την normal ψυχολογική του υπόσταση;Ο γραπτός διαγωνισμός; Με εκτίμηση Μαλτέζος Νικόλαος Μόνιμος Εκπαιδευτικός 1ου ΕΠΑΛ Κοζάνης email nxkdm@sch.gr