Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Ακάλυπτος | 17 Ιουνίου 2010, 01:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επιμόρφωση να γίνεται μέσα στα Πανεπιστήμια, όπου η ανεξάρτητη επιστημονική κοινότητα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει τις τρέχουσες εξελίξεις και δεδομένα στο χώρο της εκπαίδευσης. Σε διαφορετική περίπτωση ελογχεύει ο κίνδυνος η επιμόρφωση να εξελιχθεί ως προέκταση της πολιτικής του εκάστοτε υπουργείου παιδείας κι ενίοτε σε αντίθεση με επιστημονικά δεδομένα. Να υπάρξει διαφάνεια σ’ όλη τη διαδικασία μακριά από αρπαχτές «νομότυπες» του παρελθόντος που προκάλεσαν το περί δικαίου αίσθημα. Η επιμόρφωση να στοχεύει στην ανέλιξη του δημόσιου σχολείου προς όφελος της κοινωνίας κι όχι της αγοράς. Ο χώρος της παιδείας είναι ο κατεξοχήν χώρος του διαλόγου, της αντιπαράθεσης και της δημιουργικής σύνθεσης. Αυταρχικές-μονεταριστικές πρακτικές είναι ξένα σώματα.