Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Ειρήνη Πολίτη | 17 Ιουνίου 2010, 10:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χρόνος επιμόρφωσης:ΤΕΛΗ ΙΟΥΝΙΟΥ:Βέλτιστος από άποψη μειωμένων υποχρεώσεων των εκπαιδευτικών-μειονέκτημα:χρονική απόσταση από την εφαρμογή στην τάξη. ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ:Βέλτιστος σχετικά με την άμεση εφαρμογή της κατακτηθείσας γνώσης και δεξιότητας-απαιτεί ιδιαίτερα προσεκτικό προγραμματιμό λόγω των επαναληπτικών εξετάσεων.ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ:1.Συμπυκνωμένα ταχύρρυθμα σεμινάρια των οποίων οι ώρες θα διανέμονται π.χ. σε τρίωρα καθημερινώς επί μία έβδομάδα 12-15μμ 2. Μαζική τριήμερη ή πενθήμερη επιμόρφωση ανά ειδικότητα, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα και ανάλογη προσαρμογή του ωρολογίου προγράμματος. Αντικείμενο επιμόρφωσης: όλα όσα αναφέρονται στις προτάσεις του Υπουργείου είναι απαραίτητα ή επιθυμητά για άλλες κατηγορίες εκπαιδευτικών κάθε φορά.Ο κοινός τόπος όλων, όμως, είναι η επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες από την οποία, σε εύλογο χρονικό διάστημα, αλλά υποχρεωτικά, πρέπει να περάσουν όλοι ανεξαιρέτως οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων τουλάχιστον στο επίπεδο Α. Δυστυχώς, αυτή η διαδικασία έχει ατονήσει. Επίσης, να προσφερθεί η δυνατότητα επιμόρφωσης Β' επιπέδου σε όλες τις ειδικότητες, ευκαιρία που δεν έχει ακόμη δοθεί. Επιμόρφωση από άλλους φορείς του Δημοσίου: Μας κοινοποιούνται, επί παραδείγματι,εξαιρετικά ενδιαφέροντα σεμινάρια από φορείς όπως ΕΚΔΔΑ-ΙΝΕΠ. Γιατί δεν διευκολύνονται οι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής; Με εκτίμηση Ειρήνη Πολίτη