Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Tο πιο σημαντικό κίνητρο για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα και την εφαρμογή της Αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα είναι η πλήρης αποσαφήνιση των πραγματικών θέσεων του Κράτους και όχι οι γενικότητες όπως καταγράφονται στην εγκύκλιο που στάλθηκε. Ένα άλλο πάλι σημαντικό κίνητρο είναι,η απλοποίηση των διαδικασιών που απαιτούνται και που θα πρέπει να περιοριστούν αυστηρά με ότι έχει σχέση με τα διδακτικά καθήκοντα των εκπαιδευτικό,το πώς δηλαδή θα δουλέψουν με τους μαθητές και όχι θέματα διαχείρισης σχολικής μονάδας.Δεν είναι η δουλειά τους αυτή. Σε αντίθετη περίπτωση δύσκολα θα βρεθούν σχολεία που θα αποφασίσουν να λάβουν μέρος στο πιλοτικό αυτό στάδιο.