Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Καθηγητής | 17 Ιουνίου 2010, 20:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι του Υπουργείου, Η «Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης» χρηματοδοτείται από το Δ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, το γνωστό μας Ε.Σ.Π.Α. (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς 2007 – 2013)και έχει προϋπολογισμό € 7.200.000. Επιλέξιμες δαπάνες οι αμοιβές όλων που θα ασχολιθούν στο υπουργείο, σχολικών συμβούλων και διευθυντών σχολικών μονάδων, ούτε λόγος για τους καθηγητές που θα εργαστούν και θα αξιολογηθούν. Ο Πρωθυπουργός της χώρας πριν τις εκλογές του 2009 μας έλεγε ότι μόνο φέτος θα εγγραφούν για την παιδεία στον προϋπολογισμό €1.000.000 και από το 2010 μέχρι και το 2010 θα έχουμε φτάσει στο 5% του ΑΕΠ. Τι έχουμε μέχρι τώρα; Μείωση -12% και μετέπειτα -8% στα επιδόματα και στους μισθούς που είχαν μείνει στάσιμα 4 χρόνια επί Ν.Δ. Μείωση -5% έως -65% μείωση στις αποζημιώσεις των ήδη παγωμένες από το 2006 αποζημιώσεις. Κατάργηση των αδειών μετεκπαίδευσης. Κατάργηση των αποσπάσεων εξωτερικού. Δήλωση του οικονομικού επιτελείου πως δεν θα πληρωθούν υπερωρίες, οδοιπορικά κ.ά. πρόσθετες αμοιβές. Δηλωμένη πρόθεση του ΔΝΤ και της τρόικας για μείωση -20% στα πάντα. Μείωση των συντάξεων και αύξηση του εργασιακού βίου. Έστω τώρα για υπόθεση εργασίας η αυτοαξιολόγηση δείξει ότι χρειάζονται μετεκπαιδεύσεις καθηγητών, εποπτικά και τεχνολογικά βοηθήματα, μείωση των αριθμών μαθητών ανά τμήμα, και πρόθεση να εφαρμοστεί το μοντέλο Δανίας που κάθε καθηγητής παίρνει €4.000 τον μήνα, έχει τον ιδιαίτερο χώρο άσκησης της δουλειάς του καθώς και σχολεία με χρήματα για επίτευξη κοινωνικών και μαθησιακών λειτουργιών. Αν υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι θα δώσετε λεφτά για όλα αυτά τότε να κάνουμε συζήτηση αλλιώς για να έχουμε απλώς να μιλάμε δεν έχει καμιά ουσία. Και φυσικά ΟΧΙ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΦΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ. Ένας καθηγητής που σκέφτεται.