Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Σοφία | 17 Ιουνίου 2010, 22:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ, ότι θα πρέπει να ακολουθηθεί το Β δηλ. η εσωτερική συλλογική αξιολόγηση και αυτό γιατί ο εκπαιδευτικός κόσμος, δεν είναι προετοιμασμένος να δεχτεί αξιολόγηση από εξωτερικούς αξιολογητές.Έχει καχυποψία η οποία δεν είναι αδικαιολόγητη. Είναι οπωσδήποτε, ένα πολύ σοβαρό θέμα, ποιοι θα είναι οι αξιολογητές και ποια γνώση θα έχουν για να κάνουν αυτή τη δουλειά.Άλλωστε, αν η αξιολόγηση έχει πράγματι στόχο την θετική εξέλιξη και ανάπτυξη του ίδιου του οργανισμού ( σχολείου) ποιος ο λόγος της εφαρμογής της εξωτερικής αξιολόγησης;