Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σημαντικότερο κίνητρο που πρέπει να δοθεί, κατά τη γνώμη μου, είναι, για να αποκτήσει ο/η εκπαιδευτικός θετική αυτοεκτίμηση, να ανάκαμψει το ηθικό του, το οποίο έχει καταρρακωθεί εδώ και πολλά χρόνια, όχι μόνον εξ αιτίας του πενιχρού μισθού του αλλά και εξ αιτίας της απαξίωσης του επαγγέλματός του. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί αναλώνονται σε αγώνα επιβίωσης και κάποιοι επίσης, σε αγώνα κυνηγιού απόκτησης συνεχώς πολλαπλασιαζόμενων καταναλωτικών αγαθών, σύμφωνα με το κλίμα της εποχής, που δεν τους επιτρέπουν να σκεφτούν όσο θάπρεπε το λειτούργημά τους και να ενδιαφερθούν για την αναβάθμιση του ελληνικού σχολείου. Άλλωστε μέχρι τώρα δεν έχουν πεισθεί ότι υπάρχει βούληση για να διορθωθούν τα πράγματα στην Παιδεία. Οι δε σημερινές ζοφερές συγκυρίες επιτείνουν τα προβλήματα. Οι εκπαιδευτικοί είναι απελπισμένοι και επαγγελματικά εξουθενωμένοι...