Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Σπύρος (Παρατσούκλη) | 17 Ιουνίου 2010, 23:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αξιολόγηση σαν έννοια είναι όχι απλά ενδιαφέρουσα αλλά και απαραίτητη. Είναι ο τρόπος με τον οποίο θα φανεί ποιοι είναι οι πραγματικά υπεύθυνοι για την κατάσταση στην οποία βρίσκετε το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Θα φανούν οι πραγματικές συνθήκες μέσα στις οποίες οι καθηγητές εργάζονται και τα εφόδια που μας δίνει, ή μάλλον δεν μας δίνει, το κράτος για να κάνουμε την δουλειά μας. Θα φανεί που πηγαίνουν τα δισεκατομμύρια που υποτίθεται ότι ξοδεύει το κράτος για την παιδεία. Και τέλος επιτέλους θα αξιολογηθείτε εσείς που τόσα χρόνια μας αξιολογείτε κάθε βράδυ στα βραδινά δελτία ειδήσεων των "Μ.Μ.Ε." Σας ευχαριστώ που ανοίξατε τους ασκούς του Αιόλου. Αλλά ας σχολιάσω και το ερώτημα σας: Από ότι έχω διαβάσει στο διαδίκτυο η μέθοδος που έχει αποφασιστεί να χρησιμοποιηθεί είναι αυτή της αυτοαξιολόγηση. Η όλη διαδικασία χρηματοδοτείται από κάποιο ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα, που σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο τεχνικό δελτίο το οποίο περιγράφει ακριβώς πώς θα γίνει αυτή η αξιολόγηση. Άρα δεν πολυκαταλαβαίνω γιατί προσποιείστε ότι γίνετε κάποια “διαβούλευση” επί του θέματος.