Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 18 Ιουνίου 2010, 01:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καμία σημαντική πρόοδος δε θα υπάρξει στο δημόσιο σχολείο, όσο κι αν εκσυγχρονιστούν οι μέθοδοι και το περιεχόμενο της διδασκαλίας (π.χ. διαδραστικοί πίνακες, υπολογιστές, νέα βιβλία, περιορισμός ύλης, βελτίωση προγράμματος σπουδών, ομαδοσυνεργατική μάθηση κ.λ.π.) εάν και μόνο εάν δεν υπάρξει ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ τόσο των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ , όσο και κυρίως των ΜΑΘΗΤΩΝ σε κάθε βαθμίδα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Όλα τ΄άλλα είναι χάσιμο χρόνου και το γρηγορότερο που θα αποδεχτούμε τη θεώρηση αυτή το καλύτερο για όλους, εφόσον επιθυμούμε τη διατήρηση του δημόσιου σχολείου.. Να εξηγήσω αυτό που θεωρώ αυτονόητο: Διαχρονικά, αλλά κυρίως στην εποχή μας είναι απίθανο να δουλέψει το οτιδήποτε εάν δεν υπάρχουν κίνητρα. Το μεγαλύτερο κίνητρο είναι να ξέρει ο εκπαιδευτικός ότι η δουλειά του θα κριθεί από τα αποτελέσματα που θα φέρουν οι μαθητές του σε αντικειμενική αξιολόγηση που δε μπορεί παρά να είναι εξωτερική. Αντιστοίχως δε μπορεί να υπάρχει μεγαλύτερο κίνητρο για ένα μαθητή να δείξει ενδιαφέρον για ένα μάθημα, εάν ξέρει ότι η επιδοσή του σε αυτό θα κριθεί αντικειμενικά και παράγωγο της θα είναι η συνέχιση ή μη των σπουδών του στην επόμενη τάξη. Μην τρέφουμε αυταπάτες και κυρίως ας σταματήσουμε επιτέλους να κοροϊδεύουμε ο ένας τον άλλο, εξυπηρετώντας τα βραχυπρόθεσμα συμφεροντά μας (υπουργείο, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές).