Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΆλλες προτάσεις σχετικά με το πρόγραμμα της Αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα;Σχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ Μ. | 18 Ιουνίου 2010, 09:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ξεκινήσω δηλώνοντας ότι συμφωνώ με τη θέσπιση του θεσμού της αυτοαξιολόγησης .Λαμβάνοντας όμως υπ' όψιν τις δομές της Ελληνικής Εκπαίδευσης και τις αντιλήψεις που επικρατούν θεωρώ ότι η πιλοτική εφαρμογή αν δεν αποτύχει τουλάχιστο δεν θα επιτύχει και το χειρότερο είναι ότι τα αποτελέσματά της θα χρησιμοποιηθούν για να ληφθούν μέτρα τα οποία δεν θα έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Πιστεύω ότι για να πετύχει ένα τέτοιο εγχείρημα πρέπει: 1. Να θεσπιστεί εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας για κάθε σχολείο ,με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις ιδιαιτερότητες του κάθε σχολείου. 2.Τροποποίηση του σχετικού άρθρου που αφορά τη σύσταση των σχολικών επιτροπών.Πρέπει να συμμετέχουν άνθρωποι σχετικοί με την εκπαίδευση και τουλάχιστο ένας εκπρόσωπος του διδακτικού προσωπικού ,εκτός του διευθυντή. 3.Νέα αναλυτικά προγράμματα που θα απορροφήσουν στο κανονικό τους πρόγραμμα οτιδήποτε πιλοτικό.Στα προγράμματα επίσης να συμπεριλαμβάνονται ώρες για δραστηριότητες π.χ γιορτές ,αθλητικές κ.λ.π. εκδηλώσεις,καθώς και ώρες προετοιμασίας. 4. Ενεργοποίηση σχολικών θεσμών που υφίστανται μόνο στα χαρτιά π.χ. σχολικό συμβούλιο και θεσμοθέτηση νέων . Θα τελειώσω λέγοντας ότι ίσως έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για : Α)Κατάργηση του 1566 και θεσμοθέτηση ενός νέου Νόμου . Β)Να δοθεί η δέουσα βαρύτητα στην τεχνική εκπαίδευση. Γ)Να θεσμοθετηθεί ο θεσμός της αποκλειστικής απασχόλησης όχι μόνο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αλλά σε όλο τον κορμό της εκπαίδευσης.Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν χιλιάδες επιστήμονες, με μεταπτυχιακά άνεργοι και κάποιοι καθηγητές να πατούν στην τάξη τους όποτε θέλουν ,να μετέχουν σε 5-6 επιτροπές και να αφιερώνονται τέλος σε μια ιδιωτική εταιρεία γιατί εκεί έχουν μπόνους.Ρωτάω πως είναι δυνατόν να δίνεται άδεια από τα ΠΥΣΠΕ -ΠΥΣΔΕ να απασχολούνται εκπαιδευτικοί 4 ώρες τη βδομάδα γνωρίζοντας ότι στην πραγματικότητα είναι πολύ περισσότερες , με τη όρεξη θα πάει κάποιος στο σχολείο του ,πως θα αποδώσει,γιατί να αποδώσει και στο κάτω -κάτω της γραφής πότε θα ξεκουραστεί αυτός ο άνθρωπος;