Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΑΣ | 2 Απριλίου 2017, 21:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1)ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ 2) ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΟΧΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ 3)ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΕΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΚΙ ΟΧΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΕΣ 4) Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΟΡΙΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΑΡΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΕΚΝΩΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ 5)Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΕ 1 ΜΟΝΟ ΜΟΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΕΝ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΠΡΟΤΑΞΗ ΚΑΤΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ