Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 18 Ιουνίου 2010, 10:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ανεξαρτήτως της μορφής αξιολόγησης που θα έπρεπε να υπάρχει, αυτή η προσπάθεια θα έπρεπε πρωτίστως να έχει με το μέρος της τους εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί όμως αρνούνται οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης χωρίς να εχουν να κάνουν καμμία πρόταση (αν και θεωρητικά ήταν πάντα "υπέρ" της αξιολόγησης. Επειδή κι αυτή η μορφή αξιολόγησης, η αυτοαξιολόγηση προβλέπω ότι στην πράξη θα αυτο-αναιρεθεί και θα καταλήξει μια γραφειοκρατική διαδικασία και επειδή η κατάσταση στα σχολεία έχει φτάσει στο απροχώρητο, καταλληλότερη θεωρώ την αξιολόγηση από ένα σώμα "δασκάλων-επιθεωρητών" που θα επισκέπτονται τακτικά τα σχολεία (όχι όπως τους σχολικούς συμβούλους - σε τρία χρόνια μια φορά ήρθε σύμβουλος στο σχολείο μου για 20') και θα συνεργάζονται με όλη τη σχολική κοινότητα, με τους εκπαιδευτικούς μεμονωμένα και συνολικά και θα τους βοηθούν να συντάσσουν ένα πρόγραμμα αυτοβελτίωσης το οποίο θα επιβλέπουν και θα υποβοηθούν. Θα υπάρχουν κίνητρα για την επιδίωξη επιτυχίας του προγράμματος. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι ή είναι πολύ λίγοι. Μην περιμένουμε λοιπόν ότι το πρόβλημα θα λυθεί από τους ίδιους που το δημιουργούν, ειδικά απευθύνομαι σε διευθυντές και σχολικούς συμβούλους (και σε αυτούς που τους επιλέγουν) που δεν έχουν επίγνωση της ευθύνης τους.