Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ | 18 Ιουνίου 2010, 11:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνω το μεικτό σύστημα Η εσωτερική αξιολόγηση πραγματοποιείται από τους εμπλεκομένους στην εκπαιδευτική διαδικασία της σχολικής μονάδας (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς) και αξιολογεί τον βαθμό επίτευξης των στόχων που έχουν τεθεί με την έναρξη του σχολικού έτους. Η εξωτερική παρεμβαίνει όταν ο βαθμός επίτευξης των στόχων που έχει θέσει η σχολική μονάδα είναι χαμηλός, αποδίδοντας ευθύνες κατά περίπτωση (Υπουργείο, Διευθύνσεις Γραφεία, Δήμος, σχολική μονάδα) και προτείνει λύσεις. Απαραίτητη προυπόθεση για να υπάρξει εξωτερική αξιολόγηση είναι διαφάνεια και αξιοκρατία στην επιλογή αυτών που θα αξιολογήσουν χωρίς "κομματικά δεκανίκια" Τέλος οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης και αν επιλεγεί πρέπει να ξεκινά από πάνω