• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Λέφας' | 2 Απριλίου 2017, 22:00

    που περιλαμβάνει υποχρεωτική πρακτική άσκηση με επιμορφωτικά προγράμματα 500-600 ωρών με μεταπτυχιακά που στην πλειοψηφία τους είναι εξ’ αποστάσεως ; Η ΕΑΕ χρειάζεται εκπαιδευτικούς άρτια καταρτισμένους που η ειδική αγωγή ήταν η πρώτη τους επιλογή και οι σπουδές τους αφορούν το αντικείμενο στην ολότητα του και όχι ένα μικρό του κομμάτι . Η προτεινόμενη Υ.Α. απαξιώνει πλήρως το βασικό πτυχίο εκπαιδευτικών και τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από αυτό. Όχι μόνο των εκπαιδευτικών ΠΕ61-ΠΕ71, όλων των εκπαιδευτικών. Οδηγεί σε τροχιά “λουκέτου” τα δύο Πανεπιστημιακά Τμήματα Ειδικής Αγωγής (αφού θα παράγουν πτυχία 5 μορίων), εμπαίζοντας φοιτητές και γονείς φοιτητών. Τα «προσόντα» είναι ευπρόσδεκτα αρκεί να αποκτηθούν από ενδιαφέρον για το αντικείμενο και όχι –λογω συγκυρίας – να είναι προσόν εύρεσης εργασίας σε αντικείμενο του όποιου τις γενικές αρχές ο “προσοντούχος” αγνοεί . Μην απαξιώνετε τέσσερα χρόνια σπουδών στην ειδική αγωγή δεν μπορεί τα πτυχία αυτά να θεωρούνται υποδεέστερα από διετή μεταπτυχιακά που συχνά δεν περιλαμβάνουν πρακτική άσκηση και εστιάζουν σε συγκεκριμένη μόνο κατηγορία αναπηρίας ή ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Και τέλος σκεφτείτε και τα παιδιά ποιος μπορεί να τα βοηθήσει περισσότερο αυτός που σπούδασε το αντικείμενο ή αυτός που έκανε ένα μεταπτυχιακό μόνο και μόνο επειδή η Ειδική Αγωγή είναι στη μόδα. Έχετε δει πόσα μεταπτυχιακά στην στα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής υπάρχουν πριν το 2010 και πόσα μετά Παρακαλώ αποσύρετε την τροπολογία.