• Σχόλιο του χρήστη 'Εγώ' | 18 Ιουνίου 2010, 12:23

    Η αξιολόγηση είναι ένα θέμα πολύ σοβαρό που γίνεται σοβαρότερο όταν έχει να κάνει με την ποιότητα της εκπαίδευσης των παιδιών μας. Όπως γνωρίζουν πολύ καλά οι σύμβουλοι του υπουργείου, δεν υπάρχει έργο που να μην αξιολογείται, αρκεί να εντοπιστούν οι παράμετροι αξιολόγησης. Για τη δουλειά αυτή υπάρχουν ειδικοί και αν δεν έχει το υπουργείο την τεχνογνωσία, ας στείλει κάποιους υπαλλήλους σε ένα σεμινάριο ή ας οργανώσει ένα μεταπτυχιακό ή ας την αποκτήσει με κάποιο τρόπο. Όμως έστω ότι αυτή η αξιολόγηση γίνεται ποιο θα είναι το αντίκρισμα; Θα δημοσιοποιείται ώστε να γνωρίζω ποιος καθηγητής ή ποιος δάσκαλος είναι καλύτερος; Θα μπορώ να τον επιλέξω για τα παιδιά μου; Θα μπορώ να γνωρίζω εγώ σαν απλός πολίτης ποιο σχολείο είναι καλύτερο; Θα έχω τη δυνατότητα να στείλω τα παιδιά μου στο καλύτερο σχολείο; Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα αξιολογούνται τα πανεπιστήμια; Θα σχετίζεται η επιχορήγησή τους με την αξιολόγηση; Ποιο τέλος πάντων θα είναι το όφελος της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου; Διότι αν δεν είναι η βελτίωση των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, μη το συζητάμε...! Τζάμπα χάνουμε το χρόνο μας... Να πω ακόμα ότι στο δημόσιο τομέα υπάρχει αξιολόγηση των υπαλλήλων και του έργου τους ετησίως η οποία όμως δεν έχει κανένα αντίκρισμα ούτε στην εξέλιξη του εργαζόμενου, ούτε στα καθήκοντά του ούτε στις αποδοχές του. Τα πολυσέλιδα φυλλάδια αξιολόγησης, γεμίζουν απλά έναν υποφάκελλο του φακέλλου του εργαζόμενου και όταν γίνονται οι κρίσεις για προϊσταμένους... ε τώρα... ξέρετε όλοι τι γίνεται, ειδικά εσείς των υπουργείων!! Τέλος να θέσω υπόψη, ότι στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο λειτουργεί αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και της λειτουργίας του από την ίδρυσή του. Δεν γνωρίζω κατά πόσο αυτή η αξιολόγηση φέρνει κάποια αποτελέσματα ή τα δεδομένα της αξιοποιούνται με κάποιο τρόπο. Το θέμα δεν είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος ή ποιος τρόπος είναι αυτός, το θέμα είναι αν θα αξιοποιηθούν! Ε;